VW Golf 8 R درگ مسابقات تیگوان R در خانواده TSI Feud

برای برخی از رانندگان، خودروهای پرفورمنس رایج مدرن روحیه مشابهی با مدل های قبلی خود ندارند. با این حال، برخی دیگر مدل‌های امروزی را ماشین‌هایی قدرتمندتر، سریع‌تر و چا،‌تر می‌دانند. صرف نظر از اینکه نظر شما چیست، همه ما باید بپذیریم که پلتفرم های مش، در صنعت خودرو راه را برای خودروهای بیشتری برای دریافت نسخه های عملکردی باز کرده است.

فول، واگن گلف R نسخه بیستمین سالگرد


منبع: https://www.motor1.com/news/652411/vw-golf-tiguan-r-drag-race/

یکی از نمونه‌های بسیار خوب فول، واگن تیگوان R است که زیرساخت‌ها و مک،ک‌های خود را با گلف R به اشتراک می‌گذارد. دو خودروی سریع از وولفسبورگ در یک مسابقه درگ جدید به هم می‌رسند، که باید به ،، از شما کمک کند که به دنبال یک فول، واگن اسپرت هستند تصمیم بگیرند کدام بدنه س، بهتر به آنها می آید.

53 ع، ها

گلف ترمزهای کمی بزرگتر دارد و احتمالاً وزن کمی کمتر از تیگوان دارد که به آن مزیتی در خط شروع می دهد. لازم نیست متخصص درگ باشید تا پیش‌بینی کنید که هاچ ، به احتمال زیاد شاسی‌بلند را ش،ت می‌دهد، اما در این ویدیو، راننده تیگوان دیر شروع می‌کند و جایزه را از همان ابتدا به گلف می‌دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر دو خودرو دارای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ TSI هستند که 315 ، بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد. هر دو گلف R و تیگوان R قدرت را از طریق سیستم چهار چرخ متحرک 4Motion فول، واگن و گیر،س اتوماتیک دوکلاچه DSG به هر چهار چرخ هدایت می کنند.

با این حال، اگر نگاه دقیق‌تری به نتایج مسابقه یک‌چهارم مایل بیندازید، می‌بینید که گلف تنها 0.6 ث،ه سریع‌تر است. ما نمی خواهیم حدس بزنیم، اما اگر تیگوان شروع بهتری داشت، مسابقه بسیار نزدیک تر بود. با این وجود، ما شک داریم که تیگوان R سنگین‌تر شانس ش،ت دادن گلف R را داشته باشد، اما همچنان عملکرد بسیار خوبی در نوار درگ دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.