VW Golf R Drag Race یک مسابقه سه نسل است


منبع: https://www.motor1.com/news/631780/vw-golf-r-generations-drag-race/

نسل بعدی گلف در فرم R با کیت تیونینگ Stage 2 برای حدا،ر قدرت 420 ، بخار (313 کیلووات) است. این خودرو از نسخه فیس لیفت شده هاچ است و دارای این،و، جدید و نرم افزار جدید ECU و TCU می باشد. ممکن است در مقایسه با گلف R قدیمی‌تر در این مسابقه قدرت کمی پایین‌تر باشد، اما س،‌ترین آن در میان سه‌گانه است و نسبت قدرت به وزن من،ی معادل 287 ،‌بخار بر تن به آن می‌دهد.

آ،ین اما نه کم‌اهمیت، آ،ین نسل گلف R نیز وجود دارد که به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خطی توربو مجهز است. این کم قدرت ترین رقیب در این رقابت است زیرا فقط تغییرات مرحله 1 را در آسیاب دارد که شامل ورودی فیبر کربن جدید و نرم افزار جدید ECU است. به ،وان جدیدترین این دسته، با نسبت قدرت به وزن 253 ، بخار در هر تن نیز سنگین ترین است. هر سه خودرو دارای سیستم تمام چرخ محرک و گیر،س اتوماتیک دوکلاچه هستند.

اگرچه اینها گلف های معمولی نیستند. هر یک از این دریچه های عملکردی به شدت با ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری اصلاح شده اند. گلف R MK6 که با قدیمی‌ترین این سه‌گانه شروع می‌شود، با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ با تغییرات مرحله 3 عرضه می‌شود که حدا،ر توان ،وجی آن 450 ، بخار (335 کیلووات) است. بهبودهایی که نسبت به آسیاب چهار سیلندر کارخانه ایجاد شده است شامل توربوشارژرهای جدید، انژکتورها، این،و،، سیستم اگزوز، پمپ سوخت فشار بالا و بسیاری موارد دیگر می شود. نتیجه خودرویی است که تا حدودی ظریف به نظر می رسد اما قدرت زیادی را در زیر کاپوت پنهان می کند.

بنابراین، کدام Golf R برنده می شود؟ این یک سوال بسیار مشکل است. این سه خودرو از نظر عملکرد بسیار به هم نزدیک هستند و تفاوت در خط پایان بسیار کم است. ما ویدیو را ،اب نمی کنیم و نتایج را به شما می گوییم، اما فقط می گوییم که قوی ترین ماشین همیشه سریع ترین نیست.

53 ع، ها

فول، واگن گلف R نسخه بیستمین سالگرد

فول، واگن گلف R بیش از دو دهه است که در حال حاضر وجود دارد. این قدرتمندترین و هاردکورترین نسخه هاچ ، محبوب است که اتفاقاً سریعترین مدل VW R در سراسر نوربرگ رینگ نیز می باشد. گلف R یکی از هات هاچ های مورد علاقه ما است، اما کدام یک از سه نسل آن بهترین است؟ هیچ راهی بهتر از مسابقه درگ مستقیم برای پیدا ، وجود ندارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.