VW ID.2 قاطر برای اولین بار با پوشیدن ID.3 بدنه

وضعیت محصولات الکتریکی آینده فول،‌واگن در حال حاضر کمی نامشخص است. گزارش هفته گذشته مدعی شد گلف EV با یک کانسپت ID.2 پیش‌نمایش می‌شود، اما شایعات دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد ID.2 در عوض به ،وان یک جایگزین پولو با باتری عرضه می‌شود. هر چه که باشد، ما می د،م که این خودروی جدید احتمالاً اولین خودرویی خواهد بود که بر روی پلت فرم MEB-Plus فول، واگن طراحی شده برای خودروهای دیفرانسیل جلو طراحی شده اما از سیستم های دو موتوره نیز پشتیب، می کند.

13 ع، ها

ع، جاسوسی VW ID.2

گفته می شود این خودروی الکتریکی جدید حدود 4250 میلی متر (167.3 اینچ) طول خواهد داشت که آن را از نظر ابعاد پایین تر از گلف فعلی احتراقی قرار می دهد. گزارش ها ادعا می کنند که این دریچه باید بین 1600 تا 1700 کیلوگرم (3527 تا 3748 پوند) وزن داشته باشد و حتی شایعاتی در مورد نسخه داغ GTX وجود دارد. نوع مقاوم تر ID.2 X نیز امکان پذیر است.

همین چند روز پیش، اولین شایعات در مورد آینده فول، واگن گلف فراتر از گلف MK8 و اینکه چگونه می تواند به یک خودروی الکتریکی برای نسل بعدی خود تبدیل شود، شنیدیم. در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست، اما ما اولین ع، های جاسوسی از یک خودروی الکتریکی جمع و جور آینده از ولفسبورگ را داریم که در حال حاضر در حال آزمایش است که بسیار شبیه ID.3 است اما دارای فاصله بین دو محور کوتاه تر است.

بدیهی است که این خودرو در مراحل اولیه توسعه است و امیدواریم به زودی بیشتر در مورد برنامه های فول، واگن بد،م. تایید شد که گلف معمولی سال آینده به‌روزرس، میانه‌سیکل را دریافت می‌کند، که باید تا سال 2027 یا 2028 در فروش باقی بماند. دریچه الکتریکی جدید نیز به ،ه خود تا سال 2025 یا حتی 2026 وارد بازار نخواهد شد، به این م،ی که این دو با هم زندگی خواهند کرد. حداقل برای یک یا دو سال


منبع: https://www.motor1.com/news/653385/vw-id-2-mule-spied-first-time/این نمونه اولیه دارای برآمدگی های کوتاه و درهای عقب بسیار کوچک است. با این حال، آنچه در گا،ی زیر می بینید احتمالاً نسبت نهایی بین درهای جلو و عقب نیست زیرا درهای جلو تقریباً دو برابر بزرگتر به نظر می رسند. هیچ چیزی در مورد طراحی بیرونی نمی توان گفت زیرا این فقط یک قاطر با استفاده از اجزای موجود ID.3 است. با این حال، چیزی که ما با اطمینان می د،م این است که استایل آن شبیه ID نیست. مفهوم زندگی و یک مفهوم جدید به زودی در راه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.