VW T-Roc Cab Edition Grey برای آسمان آبی ساخته شده است، محدود به 999 دستگاه

فول، واگن T-Roc یک کراس اوور کامپکت نسبتا جدید از این خودروساز آلم، است. این در سال 2017 معرفی شد و نسخه کانورتیبل آن به طرز تکان دهنده ای دو سال بعد وارد بازار شد. این مدل سطح نرمی است که فول، واگن برای مدل جدید T-Roc Cabriolet Edition Gray استفاده می کند که تغییرات بصری و برخی ارتقاهای دیگر دریافت می کند.

فول،‌واگن همچنین پکیج Edition Plus را ارائه می‌کند که کیت بیشتری را اضافه می‌کند. با افزودن آن به نسخه محدود خا،تری T-Roc، چرخ‌های 18 اینچی مشکی با سوزوکا 19 اینچی تعویض می‌شوند. این کراس اوور همچنین دارای ناوبری بهبودیافته، سیستم صوتی BeatsAudio و کنترل شاسی تطبیقی ​​است. T-Roc ویژه با موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر این خودروساز عرضه می شود که 148 ، بخار (110 کیلووات) قدرت تولید می کند.

در داخل، کراس اوور ناوبری و مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده مانند دستیار حفظ خطوط را دریافت می کند. سایر فناوری‌ها شامل چراغ‌های جلوی ماتریسی با کمک نور پویا، بسته زمست، با فرمان گرم‌کن و دوربین پشتیبان است. این خودروساز T-Roc Cabriolet ویژه را از تریم R-Line ساخته و به Edition Grey پایه ای محکم از ویژگی ها و امکانات رفاهی می دهد. فول، واگن می گوید پکیج جدید ارزان تر از R-Line Cabriolet مشابه خواهد بود.

فول، واگن تولید این مدل را تنها به 999 دستگاه محدود خواهد کرد. در نمای بیرونی، خودروساز T-Roc را با رنگ خا،تری مات Iridium به پایان رساند و رنگ براق را با لهجه های مشکی ،یب کرد. فول،‌واگن از رنگ مشکی متضاد روی روکش‌های آینه و اسپوی، به لطف بسته طراحی Black Style استفاده می‌کند. فول،‌واگن رنگ مشکی را به دستگیره‌های در، حروف T-Roc و نوارهای تزئینی گسترش می‌دهد، در حالی که چرخ‌های 18 اینچی Grange Hill با رنگ مشکی در هر چهار گوشه قرار دارند.

T-Roc Edition Grey در آلمان 46470 یورو (49636 دلار به نرخ ارز امروزی) قیمت دارد. مدل با بسته ادیشن پ، 51600 یورو (55119 دلار) است. اکنون برای سفارش در دسترس است و فول، واگن انتظار دارد تحویل آن در ماه فوریه در کشور آغاز شود. فول،‌واگن از زمان معرفی بیش از یک میلیون دستگاه T-Roc فروخته است، اما این شرکت این کراس اوور را در ایالات متحده عرضه نمی‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/626680/vw-troc-edition-grey-limited/

29 ع، ها

فول، واگن T-Roc کابریولت ادیشن خا،تری

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.