VW Tharu Facelift Spied در حال پیش نمایش تغییرات در کراس اوور Taos

16 ع، ها

ما انتظار نداریم که سخت افزار برای مدل فیس لیفت شده تغییر کند. پیشرانه احتمالاً ادامه خواهد داشت، اگرچه ممکن است سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یابد. برای مدل سال 2023 در ایالات متحده، Taos با قیمت 24,155 دلار شروع می شود، در حالی که مدل برتر Taos SEL حداقل 34,535 دلار برای شما بازگردانده است.

این یک داستان مشابه در پشت است که در آن چراغ‌های عقب دارای استتار س، هستند. خوشه ها شبیه چراغ های عقب تیگوان به نظر می رسند، اگرچه ممکن است شکل و اندازه نهایی آنها نباشد. حتی نوار قرمز بیشتری لوگوی فول، واگن را در وسط پوشانده است و ما این احساس را داریم که ممکن است یک نوار LED ساحل به ساحل در زیر آن پنهان شده باشد. البته این پیشنهاد خود ماست که فعلا قابل تایید نیست.

Taos و Tharu با موتورهای مختلف بسته به منطقه موجود هستند. در ایالات متحده، این کراس اوور جمع و جور دارای یک موتور بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ با 158 ، بخار (118 کیلووات) و 184 پوند فوت (249 نیوتن متر) گشتاور است. اگر به سراغ مدل دیفرانسیل جلو بروید، یک گیر،س اتوماتیک هشت سرعته مبدل گشتاور دارد، در حالی که AWD به یک گیر،س هفت سرعته دوکلاچه مجهز است.

فول، واگن تارو در سال 2018 برای بازار چین رونمایی شد و حدود دو سال بعد، نسخه اصلاح شده آن در آمریکای شمالی با نام VW Taos عرضه شد. این کراس اوور اکنون برای یک فیس لیفت آماده می شود و ما اولین ع، های جاسوسی را داریم که نمونه اولیه مدل بازار چین را نشان می دهد و احتمالاً تغییرات طراحی را پیش نمایش می دهد که بعداً به ایالات متحده می رسد.

جالب توجه است، در حالی که این به وضوح Tharu برای چین است – شما می تو،د این را از روی نشان های روی درب صندوق عقب بفهمید – عکاسان ما خودروی آزمایشی را در آلمان شکار ،د. هیچ استتار سنگینی وجود ندارد، اگرچه اندکی مبدل در جلو و عقب نشان می دهد که تغییراتی در طراحی وجود دارد. به نظر می رسد که نمای جلو در بخش پایینی سپر که با چراغ های جلوی جدید تزئین شده است، دستخوش تغییرات جزئی شده است. از آنجایی که تعدادی نوار قرمز که بخش‌هایی از جلوپنجره را پوشانده است، می‌تواند چیزهای جدید دیگری نیز وجود داشته باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/607998/vw-tharu-facelift-spied/VW Taos / ع، جاسوسی فیس لیفت Tharu

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.