VW Tiguan R در مسابقه Drag Race در مقابل Land Rover Defender 90 V8 تحت تاثیر قرار می گیرد

می توان فکر کرد که قدرت اضافی دیفندر آن را با ذوق از خط تولید خارج می کرد، اما فول، واگن شروع بهتری داشت. تیگوان از خط شروع خارج شد و لندرور را در جایگاه دوم قرار داد و نتوانست به عقب بیفتد. دیفندر تا پایان در آینه های تیگوان ماند و فول، واگن ابتدا از خط پایان عبور کرد و مسابقه درگ یک چهارم مایل را در 13.3 ث،ه به پایان رساند. لندرور هم فاصله چند، نداشت و در 13.5 ث،ه از خط پایان گذشت.

دیدن رقابت این دو در یک مسابقه رولینگ جالب بود که مزیت شروع تیگوان را از بین می برد. م،ع قدرتمندتر در چنین مسابقه ای بهتر عمل می کرد. لندرور تقریباً 1500 پوند (680 کیلوگرم) سنگین‌تر از فول، واگن است که باعث می‌شود دیفندر یک نقطه ضعف در حفاری داشته باشد.

لندرور دیفندر 2021

زمان سیزده ث،ه یک چهارم مایل برای دو کراس اوور یک شاهکار چشمگیر است. آن‌ها سریع‌ترین نمونه‌های امروزی برای فروش نیستند، اما نشان می‌دهند که چگونه عملکرد بر بخش تأثیر می‌گذارد. این کراس اوورهای گازسوز سریع هستند و هجوم خودروهای برقی با باتری تنها مرز بین خودروهای خانواده اصلی و خودروهای پرفورمنس را محو می‌کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/633688/vw-tiguan-r-defender-v8-drag-race/

در قلب تیگوان R یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر قرار دارد. این موتور 315 ، بخار (325 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. فول،‌واگن این نیرو را از طریق یک گیر،س هفت سرعته دوکلاچه به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. بر روی کاغذ، فول،‌واگن در برابر لندروور دیفندر 90 با موتور V8 در یک نقطه ضعف بزرگ قرار دارد. دیفندر با موتور 5.0 لیتری V8 سوپرشارژ و گیر،س هشت سرعته خودکار خود آماده مسابقه است. 517 ، بخار (386 کیلووات) و 460 پوند فوت (625 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که بسیار بیشتر از تیگوان مزاحم.

22 ع، ها

کراس اوورها و شاسی بلندها دیگر خودروهای خانواده آهسته سال گذشته نیستند. از آنجایی که مصرف کنندگان به سمت وسایل نقلیه پرسرعت هجوم آورده اند، خودروسازان با پیشرانه های قوی و نشان های فانتزی دنبال می کنند. یک ویدیوی جدید CAR دو نمونه از این قبیل را در یک مسابقه درگ به نمایش می‌گذارد که مصمم است ببیند آیا فول، واگن تیگوان R می‌تواند از لندرور دیفندر 90 V8 پیشی بگیرد یا خیر.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.