Widebody Mid-Engine 1967 Mustang ساخته شده از Wrecked Movie Car



هیچ موستانگ برای ساخت این موتور وسط آسیب ندیده است. با این حال، یک ماشین فیلم ،اب شده قاب خود را برای ساختی که شامل قطعات موستانگ است اهدا کرد. اینگونه بود که کریس اشتاین‌باکر از B برای کانال یوتیوب بیلد شروع به کار کرد و سپس با یک خلاقیت منحصر به فرد در غرفه هالی در طول SEMA 2022 به پایان رسید.

ماشین فیلم ،اب شده برای سال 2014 ساخته شد نیاز به سرعت فیلم به ،وان ماکت بوگاتی ویرون. اگر فیلم را دیده اید، این ماشین سیاه و نارنجی است که توسط پلیس در مسابقه نهایی استخوان بندی شده است. از آنجایی که هیچ ، نمی خواست یک بوگاتی واقعی را ،اب کند، آنها یک ماکت فایبرگ، ساختند و آن را نابود ،د.

حتی با وجود اینکه بدنه فایبرگ، ش،ته و چند ،مت دیگر ش،ته شده بود، اشتاین باچر آن را با قیمت 15500 دلار برداشت. او ایده تبدیل آن را به نسخه موتور وسط یک موستانگ 1967 داشت. سپس او برخورد کرد رندرهای دیجیتال BOSS 302 کاران آدیوی و تصمیم گرفت از آن تصاویر به ،وان الهام خود استفاده کند.

بدیهی است که موستانگ هرگز قرار نبود یک خودروی موتور وسط باشد، اما به نوعی، طراحی فست ، کار می کند. با قضاوت از روی ویدیو، به راحتی نمی توان آن را انجام داد. قاب خودروی اصلی به‌طور گسترده‌ای اصلاح شد تا با پانل‌های بدنه واقعی موستانگ 1967 سازگار شود. قطعات اصلی شامل پانل های جانبی، پانل های سقف، پانل های چهارم، روپوش جلو و پانل های داشبورد است. Steinbacher همچنین ،یبی از قطعات فورد و شلبی، از جمله آینه ها، کاپوت، درب صندوق عقب، مجموعه چراغ های عقب، و همچنین دریچه های عقب و درپوش گاز به س، Le Mans را ادغام کرده است.

برگه نهایی برای همه چیز، از جمله ماشین اهداکننده اصلی، 44000 دلار بود. علاقه مندان به موستانگ توجه داشته باشند که چراغ های جلو متعلق به یک موستانگ 1970 است که تنها قطعه غیر متعلق به 1967 است. به جای فورد، این خودرو از موتور جعبه‌ای شورولت LS V8 با سیستم نیتروژن استفاده می‌کند. این خودرو در ماه نوامبر به موقع برای SEMA آماده شد، جایی که در صفحه نمایش Holley مورد توجه قابل توجهی قرار گرفت. این یکی از ،انه ترین ساخت های نمایش داده شده در نمایشگاه بود که شامل یک V12 مزدا RX-7 و یک پورشه 911 با موتور سوبارو بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/631683/wide،y-midengine-1967-mustang-fastback/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.