Wiesmann Project Thunderball EV Roadster دارای قیمت اولیه 300000 یورو است

روهین بری، مدیرعامل Wiesmann گفت: «به لطف تحقیقات و آزمایش‌های بی‌پایان، این رودستر فناوری پیشرفته پیشرانه سفارشی ما را با برتری مهندسی آلم، Wiesmann ،یب خواهد کرد. “ما در حال بازگرداندن احساسات به خودروهای الکتریکی هستیم.”

هنوز مشخص نیست که پروژه تاندربال ویزمن چه زم، وارد تولید می شود. اطلاعات مربوط به رودستر برقی ماه هاست که منتشر می شود، اما تاریخ عرضه آن همچنان یک راز باقی مانده است. با این حال، باید نزدیک شود زیرا ویزمن اکنون سفارشات ماشین را می گیرد.

این پیشرانه 680 ، بخار (500 کیلووات) و 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) گشتاور را به چرخ های عقب می رساند. این خودرو را در 2.9 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رساند. رانندگان می توانند از بین پنج تنظیمات ترمز احیا کننده انتخاب کنند که از طریق شیفترهای پدال نصب شده روی فرمان قابل دسترسی هستند.

34 ع، ها

Wiesmann این خودرو را در کارخانه “Gecko” خود در آلمان خواهد ساخت. این شرکت اعلام نکرده است که این مدل چه زم، به فروش می رسد، اما کتاب های رزرو از سپتامبر باز شده است. این شرکت در حال حاضر سه چهارم از سهم تولید سال اول خود را پر کرده است. نسخه تولیدی Project T،derball که فقط یک اسم رمز است، قیمت اولیه 300000 یورو (307879 دلار با نرخ ارز امروز) خواهد داشت.


منبع: https://www.motor1.com/news/623042/wiesmann-project-t،derball-s،ing-price/پروژه تاندربال ویزمن رودستر بر روی معماری سفارشی سوار می شود. ویزمن در تلاش برای حفظ شکل ک،یک، کابین را تا جایی که ممکن بود به عقب قرار داد، اما بسته‌بندی با پیشرانه الکتریکی دشوار بود. دو موتور الکتریکی پشت کابین خلبان نشسته و به چرخ‌های عقب نیرو می‌دهند. باتری T شکل که برای پایین آوردن مرکز ثقل خودرو قرار گرفته است، تونل مرکزی را اشغال کرده و به جلوی خودرو می رود.

انتظار می رود باتری 92 کیلووات ساعتی که تنها 83 کیلووات ساعت آن قابل استفاده است، برد 311 مایل (500 کیلومتر) را فراهم کند. Wiesmann آن را با مخلوط آب و گلیکول خنک می کند، در حالی که یک سیستم مدیریت باتری سفارشی به مهندسان اجازه می دهد آن را برای همه شرایط رانندگی تنظیم و بهینه کنند. دارای معماری 800 ولتی است که امکان شارژ سریع 300 کیلوواتی را فراهم می کند. Wiesmann مشخص نکرده است که چقدر طول می کشد تا باتری لیتیوم یون NMC که 1102 پوند (500 کیلوگرم) وزن دارد، شارژ شود. این خودرو که بدنه ای از فیبر کربن دارد، کمی بیش از 3747 پوند (1700 کیلوگرم) وزن دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.