Winnebago Teases Second Electric RV Concept، اولین بار در 18 ژانویه

مفهوم Winnebago e-RV

7 ع، ها

این ویدئو کابین را نشان می دهد و فرمان را با نشان آبی بیضی فورد در وسط نشان می دهد. اولین کانسپت نیز بر روی پلت فرم فورد سوار شد، اما یک Transit اصلاح شده با سیستم قدرت الکتریکی بود که از Lightning eMotors منبع آن بود. دو سال طول کشید تا Winnebago اولین eRV را توسعه دهد و از آن زمان، فورد E-Transit تمام الکتریکی را روانه بازار کرد که می‌تواند زیربنای مفهوم جدید Winnebago باشد. E-Transit دارای یک انتخابگر چرخ دنده است که در Winnebago در ویدیو قابل مشاهده است.

کانسپت جدید Winnebago در یک نگاه گذرا شباهت زیادی به کانسپت اول دارد، اما ویدیو برخی از تفاوت‌های طراحی را برجسته می‌کند. در ،مت جلو، eRV2 دارای یک جلوپنجره منحصربه‌فرد با یک درگاه شارژ است که در همان مکان فورد E-Transit جدید قرار دارد. کانسپت جدید بر روی پلت فرم فورد سوار می شود.

چیزی که تا زمان معرفی یک راز باقی خواهد ماند، مشخصات پیشرانه است. اولین کانسپت eRV (تصویر در گا،ی بالا) دارای یک بسته باتری 86 کیلووات ساعتی و برد تا 125 مایل بود در حالی که سیستم های داخل خودرو را نیز تامین می کرد. E-Transit کاملاً الکتریکی فورد بسته به تریم برد حدود 116 مایل را ارائه می‌کند و مدل سقف بلند به دلیل ناکارآمدی‌های آیرودینامیکی آن متمایز است. E-Transit دارای 67 کیلووات ساعت باتری قابل استفاده است که کمتر از اولین مفهومی Winnebago است.

یک سال پیش، Winnebago سوار بر RV SuperS،w فلوریدا با مفهوم تمام الکتریکی e-RV شد. این شرکت تا چند هفته دیگر با دومین خود باز می گردد. ما اطلاعات کمی در مورد آن داریم، اما یک تیزر ویدیوی جدید پیش نمایش کوچکی را قبل از اولین نمایش آن در 18 ژانویه ارائه می دهد.

این ویدئو چیز زیادی از RV را نشان نمی دهد، اما به نظر می رسد مفهومی را با پنل های خورشیدی سقفی یکپارچه نشان می دهد، که می تواند به شارژ باتری های داخلی و افزایش برد کمک کند. Winnebago ممکن است تغییرات قابل توجهی در پلتفرم ایجاد کند تا نیازهای خود را برآورده کند، و ما انتظار داریم که این شرکت یک فضای داخلی درخشان نصب کند. Winnebago نه تنها eRV2 را در نمایشگاه RV SuperS،w فلوریدا در اوا، این ماه معرفی خواهد کرد، بلکه درایوهای آزمایشی محدود و فقط برای رزرو ارائه خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/629485/winnebago-teases-second-electric-rv-concept/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.