
این کانال آئودی R8 V10 RWD را در مقابل آئودی R8 V10 Spyder با چهار چرخ متحرک کواترو قرار می دهد. Spyder دارای یک مزیت بزرگ با به حرکت درآوردن هر چهار چرخ است که می تواند به هل دادن و کشیدن ماشین در برف لغزنده کمک کند.
155 ع، ها
وقتی ماشین ها به ،تیک های زمست، تغییر می کنند، اوضاع تغییر می کند. هر دو بسیار توانمندتر از قبل هستند و به راحتی به قله اول می رسند. اسپایدر چهار چرخ متحرک در بالا رفتن از سراشیبی سریعتر عمل میکند، اما کوپه نیز عقب نمانده است. اولین مسابقه بین این دو با نصب زمستانها شاهد بود که آئودی RWD شروع بهتری نسبت به AWD Spyder داشت، اما سیستم کواترو به خوبی کار کرد و به آئودی AWD اجازه داد تا جلوتر و برنده شود.
هر دو آئودی دارای موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی هستند. با این حال، آنها ،وجی های متفاوتی دارند. در Spyder سنگینتر با چهار چرخ متحرک کواترو، موتور 620 ، بخار (462 کیلووات) و 427 پوند فوت (580 نیوتن متر) گشتاور تولید میکند. وزن آن 3736 پوند (1695 کیلوگرم) است.
V10 RWD کوپه دارای موتوری با قدرت 570 ، بخار (425 کیلووات) و 405 پوند فوت (550 نیوتن متر) گشتاور است. وزن آن 3505 پوند (1590 کیلوگرم) س، تر است، اما در این مسابقه اهمیت چند، نخواهد داشت.
چند مسابقه اول به خوبی پیش می روند. هیچ یک از R8 نمی توانند تا این حد از شیب بالا بروند، با پوشیدن ،تیک های تابست، در شرایطی که نیاز به بهترین ،ید زمست، با پول دارد. خاموش ، کنترل پایداری کمک چند، نمی کند، زیرا هیچ کدام از آئودی دو در جلوتر از قبل نمی شوند و ،تیک های تابست، قادر به یافتن کشش در برف نیستند.
این ویدئو بار دیگر نشان می دهد که تایرهای زمست، در دنیای واقعی تفاوت ایجاد می کنند. آنها برای ،بندگی در سرما طراحی شده اند و نتایج در مقایسه با تایرهای تابست، واضح است.
منبع: https://www.motor1.com/news/619122/audi-r8-rwd-awd-ski-،/
آئودی R8 اولین خودرویی نیست که هنگام بررسی یک وسیله نقلیه زمست، به ذهن خطور می کند. قدرت زیاد و ارتفاع سواری کم دارد که برای پیمایش در جاده های پوشیده از برف، به خصوص با ،تیک های تابست،، ویژگی خوبی نیست. این حساب با ،تیک های زمست، تغییر می کند، و یک ویدیوی جدید از Carwow نشان می دهد که تایرهای من، چه تفاوتی می توانند ایجاد کنند.