علاوه بر این، C4 ZR-1 اولین شورت کوروت بود که بیش از یک میل بادامک داشت – به طور دقیق، با چهار میل بادامک و 32 سوپاپ. این امر ZR-1 را به یک شگفتی تکنولوژیک تبدیل کرد و نسب آن هنوز بر خودروهای پرفورمنس امروزی تأثیر می گذارد.
34 ع، ها
شورولت کوروت C4 ZR-1 یک تغییر دهنده بازی برای برند کوروت بود. این یکی از مهم ترین کوروت های تاریخ بود و دلیل خوبی هم داشت. این یک فراری و پورشه بود که رکوردهایی را برای مسافت و استقامت ثبت می کرد و می توانست از 0 تا 60 مایل در ساعت (97 کیلومتر در ساعت) را تنها در 4.4 ث،ه طی کند و حدا،ر سرعت آن 180 مایل در ساعت (290 کیلومتر در ساعت) بود. ). این اعداد این روزها برجسته نیستند، اما در آن زمان، قطعاً برای کتاب ها بودند.
اما کوروت C4 ZR-1 چگونه با کامیونهای فوقالعاده امروزی مقایسه میشود؟ ما در مورد Ford F-150 Raptor R و این ویدیو صحبت می کنیم اتومبیل های خطوط سریع هدفش پاسخگویی به این سوال در یک مسابقه درگ است. آیا یک ماشین اسپرت ک،یک آمریکایی می تواند یکی از جدیدترین و قدرتمندترین وسایل نقلیه ای را که بیضی آبی تولید کرده است ش،ت دهد؟
منبع: https://www.motor1.com/news/655611/corvette-c4-zr1-raptor-r-drag-race/
روی کاغذ، تفاوت بین این دو آشکار است. زیر کاپوت کوروت C4 ZR-1 یک موتور 5.7 لیتری V8 آلومینیومی با مهندسی لوتوس قرار داشت که 375 ، بخار قدرت (280 کیلووات) و 370 پوند فوت (502 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد.
از سوی دیگر، رپتور R دارای موتور 5.2 لیتری V8 سوپرشارژر، 700 ، بخار (522 کیلووات) و گشتاور بسیار زیاد است. با این حال، وزن آن نیز دو برابر C4 کوروت است که باید عامل مهمی در یک مسابقه خط مستقیم باشد.
با در نظر گرفتن این موارد، آیا Vette ک،یک توانست با جدیدترین سوپرکامیون فورد همراه شود؟ آیا نتیجه در شروع حرکتی ی،ان بود؟ ویدیوی بالای این صفحه پاسخ و یک تطابق غافلگیرکننده نیز دارد.