تصادف دو فراری سریع در جاده عمومی به شعله های آتش ختم شد

بر اساس گزارشی که توسط ایتالیا 24 نیوز، این حادثه حوالی ظهر در شهر اوسیمو در استان آن،ا ایتالیا رخ داد. علت این برخورد همچنان در دست بررسی است.

آتش نشانان گروه اوسیمو و نیروگاه آن،ا نیز برای اطفای حریق که فراری آبی را فراگرفته بود در محل حاضر شدند.

به گفته پلیس محلی، این تصادف ممکن است به دلیل سرعت بیش از حد بوده باشد که در تصاویر دوربین های مدار بسته نیز مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که پلیس در حال بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های امنیتی است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

بر اساس این گزارش، شاهدان بلافاصله به اورژانس هشدار دادند و امدادگران برای نجات دو راننده در محل حاضر شدند. دو راننده مجروح به بیمارستان دوریک در تورت منتقل شدند. وضعیت آنها وخیم گزارش شده است.

در این ویدئو، فراری قرمز رنگ را می‌بینید که ابتدا در یک پیچ از جاده خارج می‌شود و سپس فراری آبی رنگ، قبل از برخورد با حصار خانه و آتش گرفتن، به هوا پرواز می‌کند. تکه‌هایی از هر دو خودرو در حال پرواز بودند، در حالی که راننده اولین فراری در حال پیاده شدن از ابرخودروی قرمز پس از برخورد دیده شد.

این حادثه یادآور اهمیت رانندگی مسئولانه و عواقب احتمالی سرعت بیش از حد است. اما به ،وان یک قانون کلی، نیاز خود را به سرعت در مسیرهای مسابقه، نه در جاده‌های عمومی، برای امنیت خود و همه افراد در نظر بگیرید.


منبع: https://www.motor1.com/news/655609/s،ding-ferrari-crash-fire-italy/

دو خودروی سوپراسپرت فراری در تاریخ 4 مارس 2023 در ایتالیا دچار سانحه شدیدی شدند که رانندگان دو خودرو کنترل خود را از دست دادند و به دیوار برخورد ،د و یکی از خودروها آتش گرفت. این حادثه در ویدئویی که توسط اخبار سوپراسپرت، که می تو،د آن را در بالای این صفحه مشاهده کنید.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که این دو راننده یک بلژیکی و یک هلندی بودند – که هر دو با دوستان ،ن منطقه مارکه در تعطیلات بودند. اینکه چه ،ی با چه خودرویی رانندگی می کرد، باید دید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.