اتوبوس قدیمی فورد اکونولاین اکنون خانه جدیدی برای یک خانواده در حال رشد است

کاناپه روبه‌روی آشپزخانه به زودی هدف دومی را دنبال می‌کند زیرا این دو در انتظار اولین فرزند خود هستند. در حال حاضر در زیر آن انباری اضافی وجود دارد، یک کالای داغ در هر خانه سیار، اما به زودی به تخت موقت نوزادشان تبدیل خواهد شد.

آشپزخانه دارای یک پیشخوان بتنی بلند با سینک حوضه عمیق است که زوج قبل از ،ید اتوبوس شاتل آن را ،یداری ،د. در زیر آن فضای ذخیره‌سازی کافی برای ظروف، تج،ات پخت و پز، غذا و موارد دیگر وجود دارد و یک یخچال بزرگ کشویی نیز در آن قرار دارد. آن دو یک اجاق گاز قدیمی و چهار شعله را از یک کمپینگ دیگر که بالای یک کشوی ذخیره سازی سنگین قرار داشت، نجات دادند.

این دو به زودی سومی را به فضا اضافه خواهند کرد و چالش ها و تجربیات جدیدی را به همراه خواهند داشت. ما خانواده‌های بزرگ و کوچک را دیده‌ایم که به اتوبوس‌ها یا ون‌های تغییر کاربری داده شده کوچک می‌شوند، بنابراین این امکان وجود دارد. این زوج شروعی زیبا برای ماجراجویی بزرگی به نام زندگی دارند، حتی اگر به زودی در داخل کمپر تنگ تر شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/656696/ford-shuttle-bus-،me-growing-family/

منبع سرگرمی این زوج یک پروژکتور بالای تخت است که در بالای تخت قرار دارد و به لپ تاپ متصل می شود. پشت بنر تبلیغاتی کمک مالی کالج به ،وان صفحه نمایش عمل می کند که در صورت عدم استفاده از بین می رود. این اتوبوس به پروپان و پانل های خورشیدی 1500 وات مجهز شده است. فورد یک م،ن آب شیرین 55 گالن و یک آب خا،تری شش گالن زیر سینک دارد.

تخت با اندازه کامل در پشت قرار دارد که برای دسترسی به فضای ذخیره سازی بزرگ زیر آن بالا می رود. در پای آن دیواری از کوبی ها قرار دارد که به ،وان کمد این زوج عمل می کنند. حمام در جلوی اتوبوس قرار دارد و دارای یک دوش ایستاده کوچک با سر باران و یک توالت کمپوست است.

مردم در هر سنی به جاده می روند. آنها در حال تبدیل ون، اتوبوس، کامیون‌های جعبه‌ای و هر چیز دیگری با چرخ به خانه هستند. یک زوج جوان یک اتوبوس شاتل فورد E-350 Econoline مدل 1997 را سوار ،د و به آن جان تازه ای بخشیدند و یک خانه متحرک زیبا برای خانواده در حال رشد خود ساختند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.