در مورد خود برند استون مارتین، این شرکت به گسترش دامنه فعالیت خود به ،وان یک برند لو، جه، با مشارکت با طراحان برای تولید ساعتهای با نسخه محدود و حفظ میراث خود با ساخت قطعاتی برای خودروهای ک،یک خود ادامه میدهد. این تلاشها، همراه با موفقیت اولیه تیم F1 در سال جاری، و تقویت مجدد خط تولید، باعث شد این شرکت تمام سیلندرها را شلیک کند.
علاوه بر خودروهای اسپورت جدید، استون مارتین با عرضه اولین خودروی الکتریکی خود به حرکت رو به جلو ادامه می دهد. استرول که برای سال 2025 برنامه ریزی شده بود، نشان داد که این شرکت چند صد نفر را برای مدیریت توسعه داخلی استخدام کرده است و تاکید کرد که این وسیله نقلیه “هنوز باید یک تجربه استون مارتین با EV باشد.”
استون مارتین در میانه یک سال پرچمدار است. این برند در حال تجربه یک رنسانس جه، است. تیم فرمول یک آن در مقام دوم مسابقات قهرم، سازندگان جهان قرار دارد و فرناندو آلونزو به راحتی در رده بندی راننده ها سوم است. این باعث میشود این خودروساز زمان من،ی برای معرفی هشت خودروی اسپرت موتور جلوی جدید در دو سال آینده بدهد.
استرول خاطرنشان کرد که مشکلات نرم افزاری و تولیدی که مانع تحویل والکری شده بود حل شد و بیش از 100 خودرو تحویل داده شد. او همچنین اشاره کرد که استون مارتین به توسعه خودروهای موتور وسط با استفاده از دانش F1 خود ادامه خواهد داد. علاوه بر والهالا، یک ابرخودروی دیگر در قلمرو والکری یک احتمال متمایز است.