استون مارتین تا سال 2026 هشت خودروی اسپورت جدید را روانه بازار خواهد کرد، Ultra GT را برنامه ریزی می کند

علاوه بر خودروهای اسپورت جدید، استون مارتین با عرضه اولین خودروی الکتریکی خود به حرکت رو به جلو ادامه می دهد. استرول که برای سال 2025 برنامه ریزی شده بود، نشان داد که این شرکت چند صد نفر را برای مدیریت توسعه داخلی استخدام کرده است و تاکید کرد که این وسیله نقلیه “هنوز باید یک تجربه استون مارتین با EV باشد.”

Leading جایگزینی برای استون مارتین DB11 است. با توجه به نامگذاری سنتی، این خودرو احتمالا با نام DB12 شناخته می شود. راه اندازی این خودروی جدید، دیوانگی از محصولات جدید را آغاز خواهد کرد که به گفته لارنس استرول، رئیس این خودروساز، فناوری جدید را ارائه می دهد، عملکرد تیم F1 را ادغام می کند و لو، ممتازی را ارائه می دهد.

در مورد خود برند استون مارتین، این شرکت به گسترش دامنه فعالیت خود به ،وان یک برند لو، جه، با مشارکت با طراحان برای تولید ساعت‌های با نسخه محدود و حفظ میراث خود با ساخت قطعاتی برای خودروهای ک،یک خود ادامه می‌دهد. این تلاش‌ها، همراه با موفقیت اولیه تیم F1 در سال جاری، و تقویت مجدد خط تولید، باعث شد این شرکت تمام سیلندرها را شلیک کند.

پس از جانشین DB11، جایگزینی برای استون مارتین ونتیج و DBS در نظر گرفته شده است. ا،ر خودروهای جدید از این مدل ها متفاوت خواهند بود. با این حال، استرول نشان داد که این خط تولید شامل یک مدل جدید است که به تنهایی در بازار ایستاده است. استرول گفت: «ما یک بخش جدید بالاتر از GT ایجاد کرده‌ایم. “سطح واقعی لو، با سطح بالایی از عملکرد. یک چیز جدید.”

استرول خاطرنشان کرد که مشکلات نرم افزاری و تولیدی که مانع تحویل والکری شده بود حل شد و بیش از 100 خودرو تحویل داده شد. او همچنین اشاره کرد که استون مارتین به توسعه خودروهای موتور وسط با استفاده از دانش F1 خود ادامه خواهد داد. علاوه بر والهالا، یک ابرخودروی دیگر در قلمرو والکری یک احتمال متمایز است.

استون مارتین در میانه یک سال پرچمدار است. این برند در حال تجربه یک رنسانس جه، است. تیم فرمول یک آن در مقام دوم مسابقات قهرم، سازندگان جهان قرار دارد و فرناندو آلونزو به راحتی در رده بندی راننده ها سوم است. این باعث می‌شود این خودروساز زمان من،ی برای معرفی هشت خودروی اسپرت موتور جلوی جدید در دو سال آینده بدهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/666650/aston-martin-laun،g-eight-new-cars-by-2026/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.