به آهنگ استون مارتین والکری که موتور 1100 اسب بخاری V12 خود را آزاد می کند گوش دهید

والکری از یک موتور 6.5 لیتری V12 توسعه یافته توسط Cosworth استفاده می کند که در نوع خود هیجان انگیز است. این موتور تا 11000 دور در دقیقه می چرخد ​​و حدود 1000 ، بخار قدرت تولید می کند. با این حال، استون مارتین نیز با یک سیستم تقویت کننده به س، KERS الهام گرفته شده از F1، ،وجی را افزایش داد که 160 ، بخار اضافی اضافه می کند و مجموع قدرت را به 1140 ، بخار می رساند. تنظیمات هیب، 664 پوند فوت گشتاور تولید می کند که به خودرو اجازه می دهد در 2.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. حدا،ر سرعت آن بیش از 200 مایل در ساعت است.

فرآیند ساخت گسترده به هزینه اضافه می‌کند که در ابتدا 3 میلیون دلار هزینه داشت. ساخت دستی هر خودرو به تیمی از تکنسین های ماهر بیش از 2000 ساعت زمان نیاز دارد. با توجه به اینکه آینده خودرویی احتمالاً به سمت خودروهای برقی با باتری کامل می رود، ابرخودروهایی مانند والکری ممکن است به زودی به گذشته تبدیل شوند. یا تبدیل به چیزی حتی نادرتر شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/666649/listen-aston-martin-valkyrie-unleash-v12-engine/

Valkyrie در ویدیو به آن سرعت نمی رسد، اما به سرعت شتاب می گیرد. این ویدیو نشان می دهد که ماشین در حال پاره شدن در اطراف مسیر مسابقه با V12 کاملاً آزاد شده – و کاملاً شیط، به نظر می رسد. والکری شبیه یک ماشین مسابقه ای آینده نگر است که استون آن را با نام Valkyrie AMR Pro ساخته است. این خودرو فاقد کمک برقی غیرپرو است اما همچنان 1000 ، بخار نیرو تولید می کند. استون فقط 25 مورد از آن ها را ساخته است، پس با دیدن یکی در دنیای واقعی موفق باشید. و انتظار نداشته باشید که یکی ب،ید، زیرا استون به سرعت همه آنها را فروخت.

استون مارتین والکری ابرنواختر قرمز در مسیر

3 ع، ها

استون مارتین 18 ماه پیش تولید والکری را آغاز کرد. این ابرخودرو شبیه هیچ چیز دیگری در جاده نیست و شبیه ستاره یک فیلم علمی تخیلی است. تعداد زیادی در جهان وجود ندارد، زیرا استون تولید را تنها به 150 نمونه محدود کرده است. این یک جانور نادر است، اما یک ویدیوی جدید، سوپراسپرت را در حال چرخیدن در اطراف هوکنهایمرینگ، رها ، خشم کامل موتور V12 آن، که یک پیشرانه معمولی نیست، ضبط می‌کند.

وزن کم والکری به وزن کم آن کمک می کند تا ،وجی والکری و سایر عملکردهای پشمی. وزن آن کمی بیش از 2200 پوند است که برای یک هیبرید قابل توجه است. استفاده گسترده استون از مواد س، وزن مانند فیبر کربن و تیت،وم به کاهش پوند و بالا نگه داشتن قیمت کمک کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.