علیرغم اینکه ،تیکهای جایگزین Continental دارای کشش بهتر در مسیر مرطوب، ،بندگی جانبی و ترمز بهتر بودند، آزمایشکنندگان در واقع ویژگیهای فرمان را نسبت به ،تیک اصلی ترجیح دادند. تایر رک در اعلام نتایج آزمایش نوشت: «تیم از ،تیکهای جایگزین PureContact LS کمی ناامید بود و نتیجه گرفت که کل بسته نسبت به کاری که از آن خواسته شده بود بسیار ناراضی بود.
8 ع، ها
در مورد ،تیک Continental، تایر Rack اشاره کرد که کیفیت سواری بین این دو بسیار مشابه است، اما جایگزینی فرمان و هندلینگ بهتری را ارائه می دهد. به گفته Tire Rack، اگرچه، جایگزینی «صدای اضافی اما نه مخالف» را نشان داد.
هر دو ،تیک جایگزین در شرایط مرطوب و خشک ،بندگی جانبی بهتری نسبت به اجزای اصلی داشتند.
آزمایش کنندگان چندین ارزیابی برای بررسی ،تیک ها انجام دادند. یک حلقه 6.0 مایلی از بزرگراه، بزرگراه ایالتی و جاده های شهرست، وجود داشت که شامل به چالش کشیدن ،تیک در شرایط مختلف بتن و آسفالت بود. همچنین تست های مرطوب و خشک در مسیر یک سوم مایلی Tire Rack انجام شد. برای بررسی تاثیر بر کارایی، یک رانندگی 200 مایلی با هر دو خودرو در پشت سر هم وجود داشت تا از شرایط ی،ان برای هر تایر اطمینان حاصل شود.
تایر Rack این آزمایش را با استفاده از دو نمونه از تسلا مدل 3 2022 Dual Motor Long Range انجام داد. مدلهای تایر برای ارزیابی، Continental ProContact RX T1 اصلی خودرو در مقابل Continental PureContact LS جایگزین روی چرخهای 19 در 8.5 اینچی بودند. همچنین میشلن Primacy MXM4 T1 اصلی را در مقابل میشلین CrossClimate2 روی چرخهای 18 در 8 اینچی بررسی کرد.