تایرهای اصلی خودروهای الکتریکی در برابر لاستیک جایگزین چگونه عمل می کنند؟ قفسه لاستیک متوجه می شود

تایر Rack نه تنها ،تیک می فروشد، بلکه آنها را نیز بررسی می کند. آ،ین ارزیابی این شرکت بر ،تیک برای خودروهای الکتریکی متمرکز است. آزمایش‌کنندگان می‌خواهند بدانند تایرهای جایگزین توصیه‌شده در برابر تج،ات اصلی چگونه عمل می‌کنند.

8 ع، ها

تست ترمز مرطوب نتایج متفاوتی را نشان داد. تسلا تقریباً 23 فوت کوتاه تر روی ،تیک های جایگزین میشلین ایستاد. با این حال، ،تیک اصلی کانتیننتال، خودرو را زودتر از خودروی جایگزین متوقف کرد.

تایر Rack تست تایر EV اصل Continental ProContact RX آزمایش کنندگان چندین ارزیابی برای بررسی ،تیک ها انجام دادند. یک حلقه 6.0 مایلی از بزرگراه، بزرگراه ایالتی و جاده های شهرست، وجود داشت که شامل به چالش کشیدن ،تیک در شرایط مختلف بتن و آسفالت بود. همچنین تست های مرطوب و خشک در مسیر یک سوم مایلی Tire Rack انجام شد. برای بررسی تاثیر بر کارایی، یک رانندگی 200 مایلی با هر دو خودرو در پشت سر هم وجود داشت تا از شرایط ی،ان برای هر تایر اطمینان حاصل شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632156/tire-rack-ev-tire-test-results/

به طور کلی، آزمایش نشان داد که تایرهای جایگزین عملکرد بهتری نسبت به تج،ات اصلی دارند اما با صدای کمی بیشتر. با این حال، تایر Rack جزئیات جالبی در مورد مدل های خاص تایر پیدا کرد.

ج، زیر تاثیر هر تایر را بر کارایی مدل 3 نشان می دهد:

،تیک وات / مایل گزارش شده خودرو محدوده ،نی در 100 درصد شارژ
Continental ProContact RX T1 (OE) 274 262 مایل
Continental PureContact LS (تعویض) 286 246 مایل
Michelin Primacy MXM4 T1 (OE) 236 305 مایل
Michelin CrossClimate2 (جایگزین) 263 271 مایل

هر دو ،تیک جایگزین در شرایط مرطوب و خشک ،بندگی جانبی بهتری نسبت به اجزای اصلی داشتند.

تایر رک اشاره کرد که تج،ات اصلی میشلن به خصوص بی صدا بود. تعویض ها کمی صدای بیشتری تولید می ،د و کیفیت سواری مشابهی داشتند. آزمایش‌کنندگان خاطرنشان ،د که آنها از ،تیک OE «محکم‌تر» هستند.

در مورد ،تیک Continental، تایر Rack اشاره کرد که کیفیت سواری بین این دو بسیار مشابه است، اما جایگزینی فرمان و هندلینگ بهتری را ارائه می دهد. به گفته Tire Rack، اگرچه، جایگزینی «صدای اضافی اما نه مخالف» را نشان داد.

تایر Rack این آزمایش را با استفاده از دو نمونه از تسلا مدل 3 2022 Dual Motor Long Range انجام داد. مدل‌های تایر برای ارزیابی، Continental ProContact RX T1 اصلی خودرو در مقابل Continental PureContact LS جایگزین روی چرخ‌های 19 در 8.5 اینچی بودند. همچنین میشلن Primacy MXM4 T1 اصلی را در مقابل میشلین CrossClimate2 روی چرخ‌های 18 در 8 اینچی بررسی کرد.

علیرغم اینکه ،تیک‌های جایگزین Continental دارای کشش بهتر در مسیر مرطوب، ،بندگی جانبی و ترمز بهتر بودند، آزمایش‌کنندگان در واقع ویژگی‌های فرمان را نسبت به ،تیک اصلی ترجیح دادند. تایر رک در اعلام نتایج آزمایش نوشت: «تیم از ،تیک‌های جایگزین PureContact LS کمی ناامید بود و نتیجه گرفت که کل بسته نسبت به کاری که از آن خواسته شده بود بسیار ناراضی بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.