نیسان Z اسپلیت مشبک فاسیا به عنوان آپشن در ژاپن تولید می شود

متأسفانه، به نظر می رسد ارتقاء منحصر به ژاپن است. Motor1.com با نیسان تماس گرفت تا در مورد در دسترس بودن احتمالی آن در آمریکای شمالی سوال کند، و ما مطمئناً در صورت انتشار اطلاعات جدید، این پست را به روز خواهیم کرد. با این حال، ممکن است عوامل دیگری برای چهره اختیاری در ایالات متحده وجود داشته باشد.

8 ع، ها

جولای گذشته، یک خودروی آزمایشی نیسان Z را در آریزونا دیدیم که دماغه ای استتار شده داشت. به نظر می‌رسد که دارای نمای مش،ی ت،یم‌بندی شده است که منجر به گمانه‌زنی‌هایی درباره مدل آینده Z Nismo در کار می‌شود. ع،‌های جاسوسی بیشتری در دسامبر 2022 منتشر شد که دو خودروی آزمایشی را نشان می‌دهد که مقادیر مختلفی از استتار را بر تن دارند که بیشتر از نظریه نیسمو مش، شکاف پشتیب، می‌کند. به این ترتیب، این امکان وجود دارد که این طراحی یک ارتقاء اختیاری در آمریکای شمالی نباشد، بلکه در مدل Nismo استاندارد باشد.

اگر اینطور باشد، ممکن است مدتی طول ،شد تا پاسخی برای طرفداران Z در ایالات متحده داشته باشیم. در حالی که مدل استاندارد در سال 2021 معرفی شد، اما تا سال 2022 به فروش نرسید. این احتمال وجود دارد که در اوا، امسال، همزمان با عرضه فاسیای جدید برای ژاپن، رونمایی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/632190/nissan-z-split-grille-fascia-،uction-،an/

ما برای اولین بار تقریبا یک سال پیش این جلوپنجره اسپلیت را در نیسان فیرلیدی Z سفارشی پروتو دیدیم. این اولین بار در سالن خودرو توکیو 2022 معرفی شد و تنها چند هفته پیش برای نمایش در رویداد 2023 بازگشت. نمونه اولیه دارای تغییرات کوچک بیرونی دیگری است، اما فاسیا با جلوپنجره بالایی نازک و جلوپنجره پایینی گسترده تر چیزی است که چشم را جلب می کند. در آن زمان، نیسان گفت که به این نمونه اولیه تنزل داده شده است ماشین نوستالژیک ژاپنی گزارش می دهد که فاسیا در اواسط سال 2023 به ،وان یک گزینه نصب شده توسط فروشنده وارد تولید می شود.

4 ع، ها

چیزهای زیادی در مورد نیسان Z وجود دارد که دوست داشته باشیم، اگرچه برخی از افراد علاقه خاصی به جلوپنجره بزرگ و مستطیلی آن ندارند. به نظر می رسد نیسان در حال گوش دادن است، زیرا یک نمای جلوی جدید با طراحی مش، اسپلیت به ،وان یک گزینه در اوا، امسال برای ،یداران ژاپنی عرضه می شود. در دسترس بودن برای سایر بازارها هنوز ناشناخته است.

تصاویر جاسوسی نیسان Z Nismo Nissan Fairlady Z Proto سفارشی شده

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.