در دهه 1950، Merc طراحی جلوپنجره مستقل جدیدی را با 300 SL “Gullwing” و رودستر کوچکتر 190 SL معرفی کرد. در داخل به ،وان “چهره ماشین اسپرت” شناخته می شود. نوارهای افقی در میان وسایل نقلیه بعدی مرسدس بنز به یک مشخصه تبدیل شد.

در دهه 1950، Merc طراحی جلوپنجره مستقل جدیدی را با 300 SL “Gullwing” و رودستر کوچکتر 190 SL معرفی کرد. در داخل به ،وان “چهره ماشین اسپرت” شناخته می شود. نوارهای افقی در میان وسایل نقلیه بعدی مرسدس بنز به یک مشخصه تبدیل شد.
منبع: https://www.motor1.com/news/608200/mercedes-grille-evolution-since-1900/
26 ع، ها
در سال 2007، مرسدس شروع به ارائه گزینه های جلوپنجره بسته به سطح تریم به مشتریان کرد. آنها می توانند ک،یک (ک،یک و الگانس) یا اسپورت (آوانگارد) که در هر دو ک، C و E ک، ارائه شده است، استفاده شوند.
این دقیقاً در مورد جلوپنجره مرسدس بنز صدق می کند. از زم، که ویلهلم مایباخ اختراع خود، رادیاتور لانه زنبوری را در سال 1900 بر روی مرسدس 35 PS نصب کرد، بسیار تکامل یافته است. مش، رادیاتور برای حل مشکل خنک کننده موتورهای احتراق داخلی در آن زمان طراحی شده بود، اما در نهایت عصر جلوپنجره خودروها آغاز شد.
جلوپنجره ساده ترین راه برای تشخیص ساخت خودرو است. این خودرو به ،وان چهره خودرو عمل می کند که به آن هویتی در میان دریای برندهای خودرو در این سیاره می بخشد. اما برخلاف چهره انسان، جلوپنجرههای خودرو با گذشت زمان جوانتر میشوند، تکامل مییابند و مطابق با آنچه خودرو به آن نیاز دارد و فراتر از محدودیتهای عملکردی مجاز است.
در سال 1931، ورود مرسدس بنز 170 همه چیز را تغییر داد. برای اولین بار رادیاتور برای محافظت در پشت مش، نصب شد که بخشی از کاپوت خودرو بود. این امر باعث ایجاد جلوپنجره کرومی نمادین شد که نه تنها به ،وان محافظ رادیاتور بلکه به ،وان یک شناسه همراه با نشان ستاره سه پر عمل می کرد. از آن زمان به بعد، مرسدس به توسعه جلوپنجره کرومی برای چندین دهه ادامه داد.
در حالی که عصر خودروهای الکتریکی در گوشه و کنار است، جلوپنجرههای مرسدس بنز باقی ماندهاند، اما عملکردی متفاوت از پوشش محافظ رادیاتور در گذشته دارند. بدون نیاز به رادیاتور، مارک آلم، برای محدوده EQ خود به سمت جلوپنجره Black Panel حرکت می کند، که به ،وان یک سطح عالی برای سنسورهای پنهان اما ضروری عمل می کند.