در سال 1931، ورود مرسدس بنز 170 همه چیز را تغییر داد. برای اولین بار رادیاتور برای محافظت در پشت مش، نصب شد که بخشی از کاپوت خودرو بود. این امر باعث ایجاد جلوپنجره کرومی نمادین شد که نه تنها به ،وان محافظ رادیاتور بلکه به ،وان یک شناسه همراه با نشان ستاره سه پر عمل می کرد. از آن زمان به بعد، مرسدس به توسعه جلوپنجره کرومی برای چندین دهه ادامه داد.
تکامل از پوشش رادیاتور تا هاب سنسور EV
منبع: https://www.motor1.com/news/608200/mercedes-grille-evolution-since-1900/
در دهه 1950، Merc طراحی جلوپنجره مستقل جدیدی را با 300 SL “Gullwing” و رودستر کوچکتر 190 SL معرفی کرد. در داخل به ،وان “چهره ماشین اسپرت” شناخته می شود. نوارهای افقی در میان وسایل نقلیه بعدی مرسدس بنز به یک مشخصه تبدیل شد.
در سال 2007، مرسدس شروع به ارائه گزینه های جلوپنجره بسته به سطح تریم به مشتریان کرد. آنها می توانند ک،یک (ک،یک و الگانس) یا اسپورت (آوانگارد) که در هر دو ک، C و E ک، ارائه شده است، استفاده شوند.
26 ع، ها