،س در رویدادی در آستانه نمایشگاه بینالمللی خودرو نیویورک، پروژهای را که آن را ماگما مینامد راهاندازی کرد. G80 Magma Special یک سدان با تولید محدود برای خاورمیانه است و به زودی شاهد GV60 Magma خواهیم بود، نسخه ای داغ تر از کراس اوور EV کوچک این برند.
اما ماگما را یک برند فرعی در قالب BMW M یا مرسدس-AMG نگویید – ،س می خواهد در اینجا کار متفاوتی انجام دهد.
لوک دانکرولکه، مدیر ارشد خلاقیت ،س، میگوید: «ما نمیخواهیم یک محصول سختکوه بسازیم که ارتباطی با دیگر محصولات ،س داشته باشد. موتور 1. “این یک تکامل است، یک برون یابی از محصول Genesis.”
دانکرولکه میگوید، یک خودروی ،س ماگما، ابتدا یک خودروی پیست، بلکه در مرحله دوم، خودروی جادهای نخواهد بود. ایده این است که بیشتر یک خودروی GT با عملکرد بالا ایجاد کنیم تا در صدر خط تولید قرار گیرد. قدرت بیشتر، مسیرهای عریضتر، ترمزهای بزرگتر، تزئینات داخلی منحصربهفرد – از جمله سطلهای جذاب Recaro – اما هیچ چیز افراطی. (به جز بدنه پرتقال ماگما، شاید.)
دانکرولکه می گوید: «این کمی شبیه پوشیدن یک کت ، از داخل است. “این در مورد ایجاد وسیله نقلیه ای است که ویژگی هایی را داشته باشد که شما می د،د، آغاز شده می داند، اما شما نمی خواهید لاف بزنید. خودرو کیفیت زیبایی شناختی خاصی دارد که برای عملکرد طراحی شده است. و این باید نمادی از قابلیت های خودرو.”
،س بدیهی است که رقیبی برای تأسیسات خودروهای لو، است، اما آگاهانه با آئودی، بیامو، مرسدس بنز و بقیه متفاوت است. این در مورد مدل های عملکردی آینده آن صادق است
“روش واضح این است که اساساً کاری را انجام دهیم که با آن قطع شده است [Genesis] دانکرولکه میگوید: «ما به تازگی این برند را راهاندازی کردهایم. ما اکنون یک منحنی 90 درجه ایجاد نمی کنیم و کار متفاوتی انجام نمی دهیم… برنامه ماگما – و به همین دلیل است که یک برند فرعی نیست – فقط توسعه نام تجاری است. اساساً سعی نمیشود چیز دیگری باشد.”
گفته شده، دانکرولکه تایید کرد موتور 1 که یک تیم مهندسی اختصاصی برای خودروهای ماگما وجود دارد. او همچنین به همکاران ما در InsideEVs GV60 Magma از سختافزار مشابه هیوندای Ioniq 5 N جدید استفاده میکند، اما یک بازسازی ساده نخواهد بود. این خودرو به گونه ای متفاوت تنظیم خواهد شد تا با نحوه طراحی ،س از خودروهای با عملکرد بالا تطابق بیشتری داشته باشد. با این حال، این خودرو «صدها» ، بخار بیشتر از GV60 پرفورمنس 429 ، بخاری خواهد داشت.
،س ج، زم، تولید GV60 Magma را ارائه نکرد، اما در یک ارائه، Donckerwolke گفت این خودرو “به زودی” عرضه می شود. اگرچه مفهومی که در رویداد نیویورک نشان داده شد اساساً آماده تولید به نظر می رسید. ،س کار بسیار خوبی را برای ایجاد یک رقیب معتبر خودروهای لو، انجام داده است و ما بسیار کنجکاو هستیم که ببینیم خودروهای Magma آن چگونه خواهند بود. تنها بر اساس ظاهر، برند کره ای ممکن است برنده دیگری داشته باشد.
منبع: https://www.motor1.com/news/713901/genesis-magma-project/