FJ Cruiser جدید می تواند از پلت فرم کامیون 13000 دلاری تویوتا استفاده کند

FJ Cruiser جدید می تواند از پلت فرم کامیون 13000 دلاری تویوتا استفاده کند

یک گزارش جدید ادعا می کند که احیای FJ Cruiser آینده تویوتا می تواند بر روی همان معماری جدید هایلو، چمپ 13000 دلاری، یک کامیون جمع و جور سوار شود. ژاپن بهترین ماشین مجله ادعا می کند که پلت فرم این پیکاپ زیربنای آفرود آتی این شرکت خواهد بود که اوا، امسال وارد تولید خواهد شد.

مانند بسیاری از چیزهای موجود در اینترنت، بهتر است این خبر را با کمی نمک درک کنید. تویوتا فقط چنین مدلی را مورد کنایه قرار داده است، با علامت تجاری مرموز Land Cruiser FJ که در ماه نوامبر پس از گزارشی مبنی بر اینکه این مدل دارای یک پیشرانه هیب، نیز خواهد بود، شایعات را در میان گذاشت.

تویوتا IMV 0 کانسپت

حتی قبلی بهترین ماشین به نظر می رسد گزارش ها با این اطلاعات جدید در تناقض هستند. این نشریه قبلاً گزارش داده بود که FJ جدید از معماری TNGA-F استفاده می کند که زیربنای تویوتا لندکروزر، سکویا، توندرا، ل،وس LX و ل،وس GX است.

تلاش برای مشخص ، آنچه که یک خودروساز در آینده خواهد ساخت، یک کار ،انه است. شرکت‌ها مشتاق نیستند روی محصولات آتی بریزند، و جزئیات فاش شده یا بر اساس پول هستند یا کاملاً بی‌هدف هستند، و بسیاری از اطلاعات بر اساس درزهای مبهم از منابع ناشناس است. گزارش‌های متناقض رایج هستند، و امروز نمی‌تو،د روی سه پیوند در اینترنت کلیک کنید، بدون اینکه تصادفاً به مقداری هوپیوم برخورد کنید.

آیا ایده یک آفرود کوچک بدون استخوان با استایل یکپارچهسازی با سیستمعامل و تن،ات جعبه ای شگفت انگیز به نظر می رسد؟ بله، در مغز 11 ساله ما خارش ایجاد می کند، اما پول تویوتا را چاپ نمی کند. مصرف کنندگان آمریکایی علاقه ای به کوچک و ارزان ندارند، بنابراین یک SUV مبتنی بر Champ که در اوا، سال گذشته در تایلند عرضه شد، حداقل برای بازار ایالات متحده، غیر شروع کننده به نظر می رسد.

تویوتا Compact Cruiser EV مدل فول سایز بیرونی نمای جلوی سه چهارم
تویوتا Compact Cruiser EV مدل فول سایز بیرونی عقب نمای سه چهارم

با این حال، تویوتا اگر به دنبال ارائه چیزی کوچکتر از لندکروزر باشد، واقعاً یک پلت فرم آفرود جمع و جور در کارنامه خود ندارد. این می تواند RAV4 را تغییر دهد، اما این می تواند توانایی های خارج از جاده آن را نیز کاهش دهد، زیرا تویوتا در خط باریکی بین سرگرمی خارج از جاده و مقرون به صرفه قدم می گذارد.

اما شاید این حرف هوپیوم باشد.

منبع: https://www.motor1.com/news/713730/toyota-fj-cruiser-13000-truck-platform/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.