سرعت فراری Purosangue از 0 تا 155 مایل در ساعت در کمتر از 15 ثانیه را تماشا کنید

همه اینها از طریق موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی Purosangue امکان پذیر است که تا 715 ، بخار قدرت و 528 پوند فوت (716 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. گفته می شود که اینها بالاترین ،وجی فراری GT در تاریخ هستند.

با فعال شدن کنترل پرتاب، ویدیو می‌خواهد شتاب Purosangue را از حالت س، نشان دهد. با این حال، زمان‌بندی رسمی نداشت، بنابراین ما کرونومتر خود را برای زمان‌بندی تست برای شما گرفتیم.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

271 ع، ها

از صفر تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت)، تایمر ما 3.4 ث،ه را نشان داد که تقریباً برابر با رقم اعلام شده فراری 3.3 ث،ه بود. با ادامه سرعت تا 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت)، توانست این سرعت را در کمتر از 15 ث،ه به پایان برساند. این بسیار چشمگیر است، اگرچه باید یادآوری کنیم که Purosangue می تواند به حدا،ر سرعت بیش از 192 مایل در ساعت (309 کیلومتر در ساعت) دست یابد.

فراری این کار را انجام داده است – این خودروساز ایتالیایی یک مدل چهار در و نوع سواری را روانه بازار کرده است که حاضر نیست آن را یک SUV بنامد. نام آن Purosangue یا “نژاد خالص” است. در حالی که فضای بار بزرگ‌تر و صندلی‌های بیشتر، عملی بودن را نشان می‌دهد، فراری با عملکردهایی که این شرکت به آن‌ها شهرت دارد، Purosangue را کاملاً خالی نکرد. Purosangue یک ماشین سریع و سریع است و این ویدیو از مجله موتور اسپورت قصد دارد آن را نشان دهد.

فضای داخلی فراری Purosangue 2023

Purosangue مطمئناً یک فوق‌العاده غیر SUV است که می‌توان با آن در نظر گرفت، اما برای آن امتیازی وجود دارد. بر،ب قیمت آن از 393350 دلار در ایالات متحده شروع می شود، بدون احتساب هزینه های اجباری 5000 دلاری مقصد و مالیات مورد انتظار برای گازسوز که هنوز مشخص نشده است. این موضوع Purosangue را از نظر قیمت بسیار بالاتر از رو،رویس کولینان پایه قرار می دهد و تقریباً 170000 دلار از یک لامبورگینی استاندارد Urus گران تر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656805/ferrari-purosangue-acceleration-test-155-mph-under-15-seconds/

این ویدئو با حرکت سریع فراری Purosangue شروع شد که دستگیره درب عقب و درهای خودکشی را نشان می داد. اما ،مت شاداب ویدیوی کوتاه بعد از آن آمد و نمای واضحی از صفحه ابزار را نشان داد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.