ب ام و M5 را ببینید که توسط موشک G-Power از طریق اتوبان با سرعت 188 مایل در ساعت تیونینگ شده است.

با این اوصاف، ما نمی‌توانستیم از خود بپرسیم که BMW M5 بعدی چگونه خواهد بود. این خودروساز در حال حاضر در مرحله توسعه خود است و برخی از نمونه های اولیه در حال حاضر در طبیعت کشف شده اند.


منبع: https://www.motor1.com/news/656803/tuned-bmw-m5-rocket-autobahn-hitting-188-mph/

این BMW M5 توسط AutoTopNL یک استثنا نیست میزان تیونینگ در ویدیوی بالا اعلام نشده است، اما ،وجی قدرت نهایی 770 ، بخار است. به آمار نشان داده شده در ویدیو اهمیت ندهید زیرا به نظر می رسد خطایی از انتهای آپلود کننده وجود دارد.

در حالت انبار، M5 Compe،ion قدرتمندتر دارای موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو است که 617 ، بخار قدرت و 553 پوند فوت (750 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این ارقام به M5 Compe،ion اجازه می دهد تا از حالت س، به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) فقط در 3.1 ث،ه بپیماید و آن را به یکی از سریع ترین سدان های جهان تبدیل کند.

با این حال، تیونرهای پس از فروش می توانند بیشتر از M5 است،اج کنند. نمونه موردی: این BMW M5 که توسط G-Power تنظیم شده است. شرکت تیونینگ آلم، در خودروهای بی‌ام‌و، مانند BMW X5 M با کیت بدنه فیبر کربنی 800 ، بخاری و M5 CS که از طریق ارتقای G-Power Hurricane حدا،ر قدرت را به 888 ،‌بخار می‌رساند، تخصص دارد. M8 Gran Coupe نیز وجود دارد که G-Power آن را تا 900 ، بخار تنظیم کرده و کیت های هوازی ظریفی را به آن ارائه می دهد.

بی ام و M5 F90 نسل فعلی سدان اسپرت لو، با عملکرد بالا و ششمین نسخه از این پلاک است.

در تلاش اولیه، می‌تو،د M5 را در حال رسیدن به سرعت 188 مایل در ساعت (302 کیلومتر در ساعت) روی کیلومترشمار مشاهده کنید، که بسیار بیشتر از حدا،ر سرعت محدود الکترونیکی خودرو درست خارج از کف نمایشگاه است. برنامه GPS در سمت چپ عدد بالاتری را در 192 مایل در ساعت (309 کیلومتر در ساعت) نشان می دهد.

افزایش قدرت زیاد به نظر نمی رسد، اما کافی بود که BMW M5 را از طریق بخش های نامحدود اتوبان برای یک تلاش با سرعت بالا به موشک بفرستد. صدای باشکوه V8 توربوشارژ فقط یک امتیاز بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.