در حالی که پوشش گارانتی تعمیرات مورد نیاز به دلیل جابجایی هنوز مشکوک است، دیدن انجام این کار در مدار بسته نباید تعجب آور باشد. در واقع، تویوتا آن را با درخواست از رانندگان انجمن ملی مسابقات اتومبیل ر، بورسی (NASCAR) و انجمن ملی هات راد (NHRA) تبلیغ می کند تا این کار را در جدیدترین GR86 انجام دهند.

فعالیت سرگرم کننده دریفت تویوتا GR86 در Eagle Canyon Raceway در تگزاس برگزار شد. میزبان آن راتلج وود است که او نیز بخشی از مسابقه است. شرکت کننده ها؟ کریستوفر بل راننده سری NASCAR Cup، سام هانت مالک سری Xfinity NASCAR، تای گیبس راننده سری Xfinity NASCAR و استیو تورنس راننده NHRA Top Fuel.
23 ع، ها
در یک زمان، تورنس با GR86 که در آن است کاملاً از مسیر خارج شد. موضوع مهمی نیست زیرا شرکت کنندگان در واقع جشن می گرفتند و فقط می خندیدند (حدس بزنید این یکی تحت پوشش ضمانت است). این من را به یاد آن صحنه ،میشن پی،ار می اندازد که در آن یک ماشین مسابقه ای نسکار رخ می دهد.
در پایان روز، گیبز با انجام بهترین دریفت در بین پنج شرکت کننده، برنده چالش شد. بل مقام دوم را ،ب کرد.
منبع: https://www.motor1.com/news/617869/nascar-nhra-drift-toyota-gr86/
با راهنمایی و آموزش سریع رانندگان حرفه ای دریفت، رایان تورک و جاناتان کاسترو، هدف این است که چهار دور دریفت را کامل کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را داشته است.
تویوتا 86 که امروزه GR86 نامیده می شود، یک ماشین سرگرم کننده برای رانندگی است. موتور جلو و دیفرانسیل عقب آن یک دستور العمل عالی برای یک ماشین دریفت درست در نمایشگاه است، که از زمان تولد پلاک نام در سال 2012 چنین بوده است.
آسان به نظر می رسد؟ ظاهراً اینطور نبود. ا،ر راندنهای اتومبیلهای مسابقهای با مشکل مواجه بودند، و با توجه به اینکه دریفت برخلاف غرایز این رانندگان است، به درستی چنین مشکلی داشت. این حرفهایهای موتوراسپرت زندگی حرفهای خود را صرف این میکنند که همیشه چرخهای خود را روی زمین قلاب نگه دارند – کاملاً برع، آنچه که در این چالش تلاش میکنند انجام دهند.