شناسه فولکس واگن Buzz دارای چرخ‌های سفید، کیت بدنه ظریف در طراحی قبلی می‌شود

مفاهیم Prior Design فقط پیش نمایشی از آنچه می تواند روزی در دسترس باشد است. هر کیت بدنه جدید به طور منفی محدوده خودروهای الکتریکی را کاهش می دهد، اما احتمالاً در طرح بزرگ چیزها حاشیه ای خواهد بود. شناسه فول، واگن Buzz تجسم مجدد یک نماد است و ما نمی تو،م منتظر باشیم تا علاقه مندان به آن دست پیدا کنند و چیزهای شگفت انگیزی با آن خلق کنند. این یک بوم خالی است.

شناسه فول، واگن Buzz در حال حاضر برای بازار اروپا در حال تولید است. نسخه ایالات متحده تا سال 2024 به فروش نمی رسد، که بسیار بد است. اما به تیونرها و قطعه سازان زمان می دهد تا مجموعه ای از قطعات پس از فروش را برای مالکان جدید آماده کنند تا به وانت برقی متصل شوند. Prior Design چند مفهوم طراحی را به نمایش گذاشت که پیش نمایشی از امکانات ظاهری ون بود.

به‌روزرس،‌های عقب بسیار ظریف‌تر هستند، به طوری که EV از دیفیوزر اسپورت‌تری برخوردار است که از طرح چراغ‌های عقب با عرض کامل تقلید می‌کند. این طرحی است که برای اسپوی، سقف کشیده نیز استفاده می‌شود و تمام ،اصر جدید انتهای عقب را با طرح اصلی پیوند می‌دهد. فول،‌واگن قرمز و مشکی از یک دیفیوزر عقب حتی ظریف‌تر استفاده می‌کند که دارای لهجه قرمز نازکی است.

نمونه دو رنگ سفید و نقره‌ای دارای جلوپنجره برجسته‌تری است که سوراخ‌های الماس اصلی را حفظ می‌کند اما براکت‌هایی دریافت می‌کند که چهره ون را بهتر مشخص می‌کند. رنگ مشکی آن نیز کمک می کند. این خودرو در بالای یک اسپوی، ظریف سپر جلو قرار می گیرد، به اطراف می پیچد و با رکاب های جانبی جدید ،یب می شود که جرم خودرو را بیشتر کاهش می دهد. سفید چرخ های روتیفورم استایل بیشتری اضافه کنید

چرخ‌های جدید، سیستم تعلیق پایین‌تر، و تغییرات ظریف در نمای جلو و عقب می‌توانند واقعاً طراحی Buzz را تغییر دهند. ون چیزی بیشتر از یک جعبه مستطیل شکل با دماغه نیست، اما Prior Design هنوز هم می‌تواند استایل را تغییر دهد و وضعیت ون را اصلاح کند.

شناسه فول، واگن  مفاهیم Buzz بر اساس طراحی قبلی

7 ع، ها

جالب است که ببینیم متخصصان پس از فروش چه آرزویی برای نمای بیرونی ون دارند. فقط می توان خیلی چیزها را تغییر داد، اما ما به همان اندازه هیجان زده هستیم که ببینیم چه اتفاقی برای فضای داخلی جادار Buzz خواهد افتاد. فول، واگن قبلاً برنامه های خود را برای ارائه یک نوع کمپر کالیفرنیا پس از سال 2025 اعلام کرده بود، اما تیونرها در حال تبدیل EV به یک ون کمپر هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/632215/vw-id-buzz-makeover-prior-design/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.