فولکس‌واگن در ایلینوی شکایت می‌کند تا از پرداخت نرخ نیروی کار خرده‌فروشی در کار گارانتی اجتناب کند: گزارش

HB 3090 مجلس نمایندگان و سنای ایلینویز را با حمایت قوی دو حزبی تصویب کرد. مطابق با Illinois.govاین اقدام همچنین از حمایت چندین سازمان از جمله AFL-CIO، فدراسیون کار شیکاگو و انجمن تجارت اتومبیل شیکاگو برخوردار شد. قبل از HB 3090، قانون حق امتیاز وسایل نقلیه موتوری خودروسازان را م،م به بازپرداخت هزینه های قطعات و/یا یک استاندارد زم، ی،ان که بین فروشندگان و خودروسازان مذاکره شده است، پرداخت کنند.

این خودروساز آلم، را بر آن داشت تا در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی ایلینوی به دلیل این اقدام شکایت کند. مطابق با اخبار خودرو، پرونده ادعا می کند که این قانون خلاف قانون اساسی است و آن را “سرمایه داری دوست” می نامد که پول را بدون هیچ هدف عمومی “مستقیماً در جیب دلالان سیاسی مورد علاقه ایلینوی” توزیع می کند. بنا بر گزارش ها، در این شکایت از مقامات ایالتی و اعضای هیئت بازبینی وسایل نقلیه موتوری ایلینویز به ،وان متهم نام برده شده است و از دادگاه می خواهد که این قانون را باطل کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد فول، واگن تنها خودروسازی است که به دنبال پیگرد قانونی در مورد HB 3090 است.


منبع: https://www.motor1.com/news/632218/vw-sues-in-illinois-avoid-paying-dealer-labor-rates-warranty-work/مطابق اخبار خودرو، این معمولاً به این م،ی است که تکنسین‌ها در نمایندگی‌ها برای زمان تعمیرات ضمانت‌نامه حقوق من،ی دریافت نمی‌کنند. با این حال، همچنین هیچ تضمینی وجود ندارد که تکنسین ها مبلغ کامل را برای کار گارانتی دریافت کنند. صاحبان نمایندگی‌ها م،م به انتقال آن نیستند، اما طبق گزارش‌ها، اتحادیه‌های محلی توافق‌نامه‌های کاری برای اطمینان از وقوع آن دارند.

در سال 2021، ایلینوی به روز رس، قانون حق رای خودروهای موتوری خود را تصویب کرد. مشابه قو،ن در سایر ایالت‌ها، لایحه مجلس 3090 از خودروسازان بزرگ با نمایندگی‌های فرانچایز خواسته شد تا همان نرخ نیروی کار را برای کارهای گارانتی بپردازند که مشتریان پس از پایان گارانتی می‌پردازند. این قانون در ابتدای سال 2022 اجرایی شد و در پایان سال، گفته می شود که فول، واگن بیش از 10 میلیون دلار هزینه گارانتی اضافی را تحمیل کرده است.

Motor1.com در مورد شکایت با فول، واگن تماس گرفت. سخنگوی شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.