شورلت K5 بلیزر نادر کلبه کمپر دهه 1970 در بهترین حالت خود به سر می برد

این شکل از کمپینگ خارج از جاده یا فرود، امروزه با وسایل نقلیه ای مانند جیپ، فورد برانکو، و خودروهای شاسی بلند تویوتا مانند 4Runner یا لندکروزر مجهز به چادرهای روی پشت بام، محبوبیت بیشتری دارد. سپس وسایل نقلیه نظامی مازاد وجود دارد که به خانه های کوچک خارج از ش،ه تبدیل می شوند. اما اگر می خواهید چیزی به همان اندازه با یک حال و هوای یکپارچهسازی با سیستمعامل جذاب داشته باشید، ش،ت دادن چیزی مانند این Chevy Blazer قدیمی سخت است.


منبع: https://www.motor1.com/news/675923/chevroket-k5-blazer-chalet-1970s-overlanding/

کمپینگ های تخت کامیون در دهه 1970 محبوبیت زیادی پیدا ،د. آنها فضای قابل توجهی و امکانات رفاهی را در یک جای کوچک برای افرادی که نمی خواستند تری، ،سل کنند یا موتورخانه برانند، ارائه ،د. هنوز هم امروزه محبوب است، یک کمپر تخت کامیون مدرن یک دکل زمینی ایده آل می سازد. در مورد نسخه دهه 1970، آن‌ها حال و هوای جالب یکپارچهسازی با سیستمعامل را به این تطبیق پذیری اضافه می‌کنند و بسیار کل،یونی شده‌اند.

پوسته کمپر دارای یک قاب فولادی است که با پ،تیک تقویت شده با فایبر گ، پوشانده شده است و شامل یک صفحه بالابر، پنجره های کشویی و یک درب با اندازه کامل است. در داخل، یک ،مت نشیمن غذاخوری، تهویه مطبوع، و استریو کاست دارد. آشپزخانه کوچک شامل یک اجاق گاز پروپان، یخچال، سینک، و پریز برق استاندارد 110 ولت است. اتاق خواب به تخت تبدیل می شود و فرش و اثاثیه برنزه، طلایی و قهوه ای به نظر می رسد اصلی و در شرایط عالی است.

علاقه آمریکا به کمپینگ ها و RV ها در دهه 1970 به موازات محبوبیت فعالیت های خارج از منزل به طور قابل توجهی افزایش یافت. در میان محبوب‌ترین گزینه‌ها، تری،های پاپ بالا و کمپینگ‌های تخت کامیون‌ها بودند که ا،ر راحتی‌های خانه را در یک بسته کوچک ،یب می‌،د. با این حال، شورولت بلیزر شاله منحصربه‌فرد بود، زیرا به لطف چهار چرخ متحرک، قابلیت رفتن به هر مک، را ارائه می‌کرد.

این کلبه قدیمی شورلت بلیزر شاین مدل 1976 را که اخیراً در تری، بیاورید به نمایش گذاشته شده است. این خودرو که بر روی پلت فرم شورولت بلیزر K5 به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است، یک نمونه کمیاب از حدود 1800 کمپینگ شاله است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. با تنها 57000 مایل، اخیراً با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد. از نظر مک،کی گیر،س 350 اینچی V8 و سه سرعته اتوماتیک خود را حفظ کرده است. این موتور در کارخانه با قدرت 165 ، بخار مجهز به کاربراتور چهار بشکه، توزیع کننده به س، HEI، هدر اگزوز لوله ای و صدا خفه کن Flowmaster است.

12 ع، ها

Chevrolet K5 Blazer Chalet Camper

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.