طراح سابق فراری در Purosangue وزن می‌کشد

در جلو، او فکر می کند که امضای چراغ روشنایی می تواند بهتر باشد. ،مت‌های کناری بیشتر توجه استفنسون را به خود جلب می‌کنند، به خصوص با خط بسته کاپوت تاشو، دستگیره‌های درهای جلو و گلگیرهای فیبر کربنی. او همچنین فکر می کند که لهجه سیاه در پایین ستون A غیر ضروری است.

32 ع، ها

آ،ین تحلیل طراحی استفنسون به قلب او نزدیک است. رئیس سابق طراحی فراری، که F430 و FXX را طراحی کرده بود، آ،ین مدل این خودروساز، Purosangue را در نظر گرفته است.

و از آنجایی که Purosangue اولین ورود فراری به بخش SUV است، علیرغم اینکه خودروساز از نامیدن آن خودداری می کند، می تو،د از استفنسون انتظار داشته باشید که نکاتی را در مورد استایل آن بیان کند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

برای این ویدیو، استفنسون همچنین بینش هایی در مورد استایل داخلی Purosangue ارائه کرد. او رویکرد متمرکز بر راننده را بدون فراموش ، ،مت سرنشینان و همچنین Manettino را که برای اولین بار برای فراری طراحی کرد، دوست دارد. با این حال، او فکر می کند که خودروهای فراری این روزها بیش از حد الکترونیکی شده اند. به قول او “هرچه الکترونیک تر، فراری کمتر”.

به طور کلی، هنوز هم یک بررسی کاملاً مثبت طراحی Purosangue است که توسط طراح سابق فراری ارائه شده است. ویدیوی بالای این صفحه بسیار طول، است، اما به ما اعتماد کنید، ارزش وقت شما را دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/621411/former-ferrari-designer-purosangue-impressions/

نقد طراحی استفنسون از Purosangue با ستایش شروع می شود. او فکر می کند فراری اصیل زیباست و جوهره ماشین های فراری را حفظ می کند. تعارف های بیشتری از دهان استفنسون خارج می شود، از جمله کلماتی مانند احساسی، پویا، منحنی، و ،ی. اما باز هم، ویدیوی نقد استفنسون بدون اشاره به چیزهایی نیست که فکر می‌کرد طراحی کلی را بهبود می‌بخشد.

2023 فراری خالص بیرونی محله جلو در عقب، انتقاد اصلی متوجه چراغ‌های عقب است که به نظر او باید برای هویت فراری گرد باشد. سپس دوباره اعتراف کرد که برخی چیزها باید تکامل یابند تا به جلو بروند.

در قلمرو طراحی خودرو، هیچ‌، فرانک استفنسون را ش،ت نمی‌دهد – حداقل از نظر داشتن چیزهایی برای گفتن در مورد آثار دیگران. انتقادات طراحی او در کانال یوتیوب خود اطلاعات ارزشمندی را در مورد خودروهای جدید ارائه می دهد، برای ما (و احتمالاً برخی از شما) کافی است که دکمه اشتراک را فشار داده و مرد را دنبال کنیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.