این فراخوان برای سدانهای فورد فیوژن و لینکلن MKZ از سالهای 2013 تا 2018 اعمال میشود، اگرچه همه خودروها در این بازه زم، مشمول فراخوان نیستند. گزارش فراخوان سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) مشخص می کند که فقط خودروهای غیرهیب، در معرض خطر هستند. فورد فیوژن ا،ریت قریب به اتفاق خودروهای فراخوان شده با 1167825 دستگاه را به خود اختصاص داده است. 112901 لینکلن بقیه را تشکیل می دهند.
فراخوان بزرگی از فورد اکنون در حال انجام است که سالهای مدل خاصی از سدانهای فورد فیوژن و لینکلن MKZ را پوشش میدهد. 1,280,726 خودرو در فراخوان گنجانده شده است که شامل ،ابی احتمالی شلنگ ترمز جلو است. در حال حاضر، فورد از جراحات ناشی از این وضعیت آگاه نیست، اما یک تصادف مرتبط ذکر شده است.
این آ،ین مورد از یک رشته فراخوان از فورد است زیرا این شرکت با مشکلات کیفیت دست و پنجه نرم می کند. جیم فارلی، مدیر عامل شرکت، نگر،های مربوط به کیفیت را در موارد متعددی مطرح کرده است که آ،ین مورد از گزارش درآمد سالانه فورد در اوایل فوریه است. فورد بیشترین فراخوان را در بین تمام خودروسازان در ایالات متحده در دو سال گذشته ثبت کرده است.
منبع: https://www.motor1.com/news/657650/over-million-ford-fusions-lincoln-mkzs-recalled-،ke-problem/
رفع سرراست است. صاحبان خودروهای فراخوان شده هم شیلنگ های جلویی تعویض و هم ترمزها را بررسی خواهند کرد. شیلنگهای جدید طراحی اصلاحشدهای با مواد ارتقا یافته هستند و بهخاطر تولیدکننده، هزینهای برای خدمات دریافت نمیشود.
،ابی هایی گزارش شده است، اما طبق اسناد مربوط به فراخوان، ،ابی کامل سیستم ترمز بلافاصله رخ نمی دهد. Fusion و MKZ دارای مدارهای متعددی برای سیستم ترمز هستند، به این م،ی که ترمزها همچنان می توانند در صورت پارگی همانطور که در فراخوان توضیح داده شده است، کار کنند. با این حال، علائم پارگی شیلنگ وجود خواهد داشت. فورد میگوید سفر در پدال ترمز طول،تر خواهد بود، مسافتهای توقف طول،تر میشود و چراغ هشدار سیستم ترمز باید در دسته ابزار ظاهر شود.
31 ع، ها
مشکل خاص مربوط به شیلنگ های ترمز جلو است – شیلنگ های ،تیکی که خطوط ترمز ف،ی را به کالیپر متصل می کنند. با توجه به یادآوری، این شیلنگها در صورت قرار گرفتن مکرر سیستم تعلیق و ورودیهای فرمان در طول زمان ممکن است پاره شوند. در طول آزمایش چرخه عمر، فراخوان بیان میکند که این شیلنگها تنها تحت 88 درصد از کل حرکت تعلیق قرار گرفتهاند.