آئودی 20 خودروی جدید را در دو سال آینده عرضه می کند، اکثریت آنها خودروهای برقی خواهند بود

آئودی اخیرا کنفرانس رسانه ای سالانه خود را برگزار کرده است که در آن، در میان انبوهی از اطلاعات مالی درباره این شرکت، سرنخ هایی از آینده آن فاش شده است. بر ،ی پوشیده نیست که آئودی در حال برداشتن گام‌های بلندی در حوزه خودروهای برقی است، اما مار، دوزمان، مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه این برند آلم، «در آستانه بزرگ‌ترین ابتکار محصول» در تاریخ طول، خود قرار دارد، به این نقطه پایان داد.

این یک بی،ه جسورانه است، اما Duesmann با بیان اینکه آئودی “حدود 20 مدل جدید را تا سال 2025 عرضه خواهد کرد” آن را تأیید کرد. یک نگاه سریع به تقویم ما به ما یادآوری می کند که سال 2025 کمتر از دو سال دیگر است، بنابراین بله، این سرعت بسیار بالایی است. . فراتر از آن، Duesmann همچنین اظهار داشت که بیش از نیمی از آنها خودروهای الکتریکی خواهند بود.

26 ع، ها

کانسپت آئودی Grandsphere

دو مفهوم نهایی کره – Urbansphere و Activesphere – خودروهای برقی کاربردی تری را در قالب یک مینی ون و کراس اوور کوپه به نمایش گذاشتند. در حالی که گفته می‌شود هیچ کدام خودروی تولیدی نیستند، آئودی بیان کرده است که کانسپت‌های کروی پیش‌نمایش زبان طراحی آینده این شرکت را نشان می‌دهند.


منبع: https://www.motor1.com/news/657678/audi-laun،g-20-new-cars-in-two-years-majority-evs/

به ،وان بخشی از این طرح، Duesmann از کنفرانس رسانه‌ای برای دست انداختن یکی از این مدل‌های جدید استفاده کرد – یک خودروی برقی سطح پایه که در زیر Q4 E-Tron قرار داشت. جزئیات ذکر نشد، اما اتوموبیل گزارش می دهد که یک هاچ ، در بخش A مشابه A3 خواهد بود. بازه زم، دقیقی برای این عرضه مشخص نیست، اما منطق می گوید که این اتفاق در یک سال و نیم آینده به ،وان بخشی از 20 مدل جدید آئودی خواهد بود.

معلوم نیست مدل های جدید شامل تازه‌سازی‌های اواسط چرخه می‌شود، اما این برنامه، خودروساز را در مسیری قرار می‌دهد که تا سال 2027 یک خودروی الکتریکی در هر یک از بخش‌های خودروی خود داشته باشد. برنامه نهایی این است که آئودی در اوایل دهه آینده به یک تولیدکننده تمام الکتریکی تبدیل شود.

آئودی در میان خودروسازان قدیمی بود که در سال 2019 با شاسی بلند E-Tron خود وارد دنیای خودروهای الکتریکی شد. از آن زمان تاکنون شاهد جریان ثابتی از مدل‌های هیب، و تمام الکتریکی بوده‌ایم، بدون توجه به مجموعه خودروهای مفهومی کروی که با Skysphere خیره‌کننده شروع می‌شوند. رودستر مفهومی در سال 2021. چند ماه بعد با سدان مفهومی Grandsphere دنبال شد و از آن زمان متوجه شدیم که نسل بعدی پرچمدار A8 از طراحی خود به شدت استفاده خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.