فراری F40 با کیت Widebody Liberty Walk در سالن خودرو توکیو معرفی شد

در مورد شما چطور؟ در مورد این ساخته جدید Liberty Walk چه می تو،د بگویید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.




منبع: https://www.motor1.com/news/631129/ferrari-f40-liberty-walk-tokyo/

لیبرتی واک نگفت که آیا تنظیم موتور در این مورد وجود دارد یا خیر، اما ما گمان می کنیم که این شرکت به موتور 2.9 لیتری V8 توئین توربو F40 دست نزده است. شایان ذکر است، آسیاب القایی نیرو در کارخانه دارای قدرت 471 ، بخار (351.5 کیلووات) و 426 پوند فوت (577 نیوتن متر) گشتاور است که منحصراً به یک گیر،س پنج سرعته دستی متصل می شود.

پست ش،ه اجتماعی تعبیه شده در بالا بدنه عریض فراری F40 سفید رنگ ف،ی را نشان می دهد که می تو،د از طریق لینک منبع زیر نیز به آن دسترسی داشته باشید. ویدیوی بالای این صفحه رونمایی واقعی در نمایشگاه خودرو را نشان می دهد.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

طرفداران فراری، نگاه کنید. F40 یک سوپراستار دهه 80 بود و تولید محدود آن آن را به یک ک،یک تبدیل کرده است. تیونینگ یکی احتمالا آ،ین کاری است که باید انجام دهید و به طرفداران ارائه دهید، چه رسد به اینکه گلگیرهای ،د شده را به آن بدهید، آن را به زمین ،وبید و آن را سفید کنید.

همانطور که می بینید، سوپراسپرت تبدیل شده با یک کلاه جلوی جدید، مجرای روکش، روکش نور، رکاب های جانبی اسپلیتر، بال عقب، دیفیوزر و گلگیرهای پهن تر عرضه می شود. همچنین یک دهانه بزرگ به کاپوت و یک مجرای NACA در مرکز به جای دو اصلی وجود دارد. چراغ‌های جلوی پاپ‌آپ از بین رفته‌اند، به لطف (یا نه به لطف؟) تبدیل بدنه عریض.

این که آیا این دگرگونی پس از فروش توهین آمیز است یا نه، این کاملاً به شما بستگی دارد. اما با قضاوت بر اساس نظراتی که هنگام توهین به وسیله نقلیه مطرح شد، این مورد برای طرفداران خوب نخواهد بود.

شرکت تیونینگ ژاپنی قیمت کیت عریض F40 را فاش نکرد. وب‌سایت آن قبلاً محصول را فهرست کرده است، اگرچه بخش قیمت بر،ب “ASK” است. با تبدیلی بحث برانگیز مانند این، ما مطمئن هستیم که که بخش در حال حاضر خیلی دوستانه نخواهد بود، اما چه ،ی می داند؟

اما تیونر ژاپنی لیبرتی واک دقیقاً این کارها را انجام داد و در سالن خودرو توکیو 2023 آن را به صورت ف،ی نشان داد. این تیزر کیت عریض بدنه ای را دنبال می کند که این شرکت در سال گذشته به نمایش گذاشت، اگرچه آن یکی از رنگ قرمز قابل قبول تری برخوردار بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.