15 ع، ها
15 ع، ها
کاهش مشاغل تأثیر قابل توجهی در آلمان خواهد داشت، جایی که 2300 کارمند، پس از آن 1300 نفر در بریت،ا و 200 نفر در سایر نقاط اروپا از کار خواهند رفت.
مارتین ساندر، مدیر کل فورد مدل e در اروپا، دلیل این کاهش شغل را توضیح داد اخبار خودرو، “به طور قابل توجهی کار کمتری برای انجام دادن روی پیشرانه های خارج از موتورهای احتراقی وجود دارد. ما در حال حرکت به دنیایی با پلت فرم های جه، کمتر هستیم که در آن کار مهندسی کمتری لازم است. به همین دلیل است که ما باید تنظیمات را انجام دهیم.”
منبع: https://www.motor1.com/news/656787/ford-cut-1100-jobs-spain-axes-minivans/
این اولین ا،اج از بیضی آبی نیست. همانطور که در ماه گذشته تایید شد، فورد تا سال 2025 3800 شغل در اروپا را کاهش خواهد داد.
سال گذشته، فورد تولید خودروی سایز متوسط موندئو را در والنسیا متوقف کرد که این نیز بخشی از طرح بازسازی آن بود. این حرکت چالشهایی را که تولیدکنندگان خودروهای سنتی با آنها در حال حرکت به سمت مدلهای حملونقل پایدارتر و کارآمدتر هستند، نشان میدهد.
فورد قرار است 1100 شغل خود را در کارخانه خود در والنسیا، اسپ،ا کاهش دهد، زیرا تولید مدل های زم، محبوب خود، مینی ون های S-Max و Galaxy را متوقف می کند. این حرکت به ،وان بخشی از اصلاحات اساسی این شرکت در خط تولید خودرو در اروپا انجام میشود که تمرکز آن را به سمت خودروهای شاسیبلند و خودروهای الکتریکی تغییر خواهد داد. این خبر توسط سخنگوی فورد تایید شد اخبار خودرو اروپا.
تصمیم فورد برای ا،اج گسترده، منع، کننده انطباق این شرکت با صنعت خودروسازی در حال تکامل، به ویژه از نظر تغییر به سمت خودروهای الکتریکی است. با ساده سازی پیشرانه های EV، کار مهندسی کمتری مورد نیاز است که منجر به حذف 2800 موقعیت مهندسی شد. 1000 شغل باقیمانده از وظایف اداری، بازاریابی، فروش و توزیع حذف خواهند شد، زیرا فورد عملیات خود را ساده می کند.
پایان تولید S-Max و Galaxy MPV سال گذشته اعلام شد و قرار است در آوریل اتفاق بیفتد. علاوه بر دو مینی ون، کارخانه والنسیا به تولید ون کامپکت Transit Connect و SUV جمع و جور Kuga ادامه خواهد داد. به گفته سخنگوی فورد، این شرکت متعهد شده است که با شرکای اتحادیه خود برای به حداقل رساندن تأثیر ا،اج بر کارمندان، خانوادههای آنها و جامعه محلی همکاری کند.