آستین هیلی رها شده اولین شستشوی خود را پس از 31 سال دریافت کرد

در نهایت، ،یفی از بین می رود و رنگ قرمز اسپرایت دوباره می درخشد، حداقل ،مت هایی که زنگ نخورده اند. با حرکت به سمت ،مت موتور، چرخ‌ها و فضای داخلی، ماشین تمیز می‌شود و پتینه‌ای خوب برای آن باقی می‌ماند. دیدن تمیز ، ماشین و تبدیل آن از لانه موش و تله کزاز به ماشینی دست نخورده و قابل ارائه که امیدواریم در نهایت به خانه ای برسد که شایسته آن است، شگفت انگیز است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656780/austin-healy-sprite-first-wash/

خوشبختانه، به بچه‌های WD Detailing فرصتی داده شد تا آن را نجات دهند. زم، که صاحب حیاط ضایعات چند هفته پیش دید که چگونه واگن متروکه ولوو 740 را تغییر داده اند، به آنها فرصتی داده شد تا اسپرایت را تمیز کرده و آن را به زندگی بازگردانند. اگر آنها می توانستند این کار را انجام دهند، Sprite به صورت رایگان متعلق به آنها بود.

خدمه WD Detailing تمام برگ‌ها، ،یفی‌ها و سایر ،‌های موجود در ماشین را قبل از شستن آن پاک می‌کنند. با این حال، حتی قبل از اینکه بتوانند واشر برقی را روشن کنند، در برداشتن صندلی ها با مشکل مواجه می شوند. مانند بسیاری از خودروهای آن دوران، به ویژه خودروهای بریت،ایی، Sprite مجموعه‌ای از قطعات زنگ‌زده است که با اراده‌ای سرسختانه در کنار هم قرار گرفته‌اند تا در ،مت عقب ،ی دردناک باشند.

این خودرو به احتمال زیاد یک خودروی قطعات یا یک پروژه پرشور ،ی است که دارای ذخایر عمیقی از زمان و پول همراه با مقادیر مساوی ظرافت و استقامت است. حتی تمیز ، خودرو نیز نیازمند روش های غیر متعارف است. واشر فشار فقط بخشی از ،یفی را از بین می برد، بنابراین تیم به حذف بقیه با کاغذ سنباده متوسل می شود.

آستین هیلی اسپریت شبیه شادترین ماشین ها به نظر می رسد. از سال 1958 تا 1971 ساخته شده اند و همه آنها خندان، بازیگوش و دوست داشتنی به نظر می رسند. بنابراین غم انگیز است که می بینیم یکی مانند یک حیوان در یک آگهی تبلیغاتی ASPCA در کنار ،اصر نشسته است. تقریباً می‌تو،د صدای آواز خواندن سوگوارانه سارا مک‌لاکلان را در پس‌زمینه بشنوید که این اسپرایت رها شده و زنگ زده است.

تمیز ، ماشین به اندازه کافی چالش برانگیز است، اما بازگرداندن آن به زندگی پس از 31 سال؟ آستین هیلی اسپریت کامل به نظر می رسد، موتور و فضای داخلی آن تا حدودی دست نخورده است. با این حال، انجام یک رستاخیز و ظاهر شدن آن ممکن است کار بسیار مهمی باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.