خودروهای برقی در هر شکل و اندازه ای همچنان قابلیت های عملکرد این فناوری را نشان می دهند. یک وانت زیر چهار ث،ه یک شاهکار چشمگیر است، حتی اگر گران باشد. F-150 Lightning هنوز در اولین سال فروش خود است، اما آنها قوی هستند. فورد امیدوار است با تولید محصولات قانعکنندهای که باعث ایجاد هیجان میشود، از دیگر خودروسازان متمایز شود زیرا مصرفکنندگان مشتاق به داشتن آ،ین فناوری هستند. آنها کمتر به کارایی علاقه دارند.
هنگامی که تولید F-150 Lightning در ماه آوریل آغاز شد، فورد فاش کرد که این کامیون بیش از آنچه در ابتدا تبلیغ شده بود، ، بخار تولید خواهد کرد. امتیاز باتری با برد طول، از 563 ، بخار (419 کیلووات) به 580 ، بخار (432 کیلووات) افزایش یافته است. باتری برد استاندارد از 426 ، بخار (317 کیلووات) به 452 ، بخار (337 کیلووات) رسید. امتیاز گشتاور بدون تغییر در 775 پوند فوت (1050 نیوتن متر) باقی ماند.
داشتن چنین عملکردی در کامیونی مانند F-150 عالی است، اما این تعداد فقط با باتری با برد طول، این مدل قابل دستیابی است. فورد آن را به،وان یک آپشن در تریمهای XLT و Lariat عرضه میکند که از قیمتی بیش از 80000 دلار شروع میشود. باتری در تریم پلاتینیوم استاندارد است.
همه این عملکرد خوب است، اما پیکاپ همچنان با مشکلات زنجیره تامین مواجه است که بر قیمت آن تاثیر می گذارد، و نه به روش خوبی. در اوایل ماه جاری، این خودروساز مجبور شد قیمت پایه کامیون را 7100 دلار افزایش دهد. این یک پرش بزرگ است. با این حال، قیمت جدید بر وضعیت کامیون به ،وان مقرونبهصرفهترین پیکاپ برقی در بازار تأثیری نداشت و به کاهش قیمت ریویان R1T و GMC هامر EV ادامه داد. شورلت سیلورادو EV سطح مبتدی میتواند تهدیدی باشد و تریم WT مقرون به صرفه سال آینده به فروش میرسد.

منبع: https://www.motor1.com/news/618236/ford-f150-lightning-0-to-60/
20 ع، ها
خب رسمیه فورد امروز در توییتر تایید کرد که F-150 Lightning می تواند از صفر به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) در کمتر از چهار ث،ه برسد. این خودروساز عدد دقیقی را فاش نکرد، اما یک زمان زیر چهار ث،ه آن را با انبوهی از خودروهای اسپرت فوقالعاده و سایر خودروهای عملکردی برابر میکند. فورد قبلا زمان 0 تا 60 این کامیون را حدود 4.5 ث،ه ،ن زده بود.