Niro جدید بزرگتر از مدلی است که جایگزین آن شده است و طراحی کاملاً جدیدی دریافت می کند که به کراس اوور یک “تیغه هوا” جدید در کناره می دهد. فضای داخلی نیز تغییر می کند و هیچ شباهتی به مدل قبلی خود ندارد. Niro دارای دو صفحه نمایش 10.25 اینچی روی داشبورد است – یکی برای راننده و دیگری برای سیستم اطلاعات سرگرمی. اندازه افزایش یافته همچنین ظرفیت بار و فضای مسافر را افزایش می دهد، در حالی که طراحان ضریب درگ مدل را کاهش دادند.
54 ع، ها
Niro سطح پایه با پیشرانه هیب، بسیار ارزان تر از EV است و از 27785 دلار شروع می شود. تریم برج بالای Niro SX دارای قیمت اولیه 33785 دلار است. مدل پلاگین هیب، از 35035 دلار برای تریم سطح پایه شروع می شود و SX Touring رده بالای آن از 40785 دلار شروع می شود که کمی بیشتر از Niro EV Wind است.
با رسیدن Kia Niro EV به نمایندگیها در این ماه، کل خط تولید نسل دوم Niro در نهایت به فروش میرسد. کیا خودروی برقی را در تمام 50 ایالت به فروش خواهد رساند.
هر دو تریم دارای مجموعه ای از ویژگی های ایمنی هستند. آنها عبارتند از: کمک به دنبال ، خطوط، جلوگیری از برخورد در نقطه کور با جلوگیری از برخورد متقابل عقب و غیره. Wind به طور استاندارد با کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، برف پاک کن های حساس به خودکار و درب عقب برقی عرضه می شود. Wave چراغ های جلو پروژکتور LED، چراغ های مه شکن، روشنایی داخلی LED، فرمان گرم شونده و غیره را دریافت می کند. گزینههای Wave شامل بسته 1300 دلاری Preserve است که صندلیهای عقب گرم شونده و سیستم پمپ حرارتی را اضافه میکند.
کیا Niro EV را در دو تریم Wind و Wave عرضه خواهد کرد. بالاترین سطح Wave از 45745 دلار شروع می شود. نیرو دارای یک موتور الکتریکی 201 ، بخاری (150 کیلووات) است که توسط یک باتری 64.8 کیلووات ساعتی تغذیه می شود که به مدل 253 مایل (407 کیلومتر) ،ن زده شده توسط EPA می دهد. کیا می تواند باتری خود را از 10 تا 80 درصد در کمتر از 45 دقیقه شارژ کند.