مالک شورولت سیلورادو 2022 از مشکلات الکتریکی پس از 10 هزار مایل راضی نیست

و این دقیقاً همان کاری است که صاحب کامیون نشان داده شده در فیلم تعبیه شده در بالا سال گذشته با ،ید یک سیلورادو LT مدل 2022 به قیمت 48000 دلار انجام داد. از آن زمان، او بیش از 10000 مایل با این وسیله نقلیه رانندگی کرده است و ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است تا همه بدانند چه چیزی خوب بوده است و با چه مشکلاتی در طول مالکیت خود مواجه شده است.

فضای داخلی و تج،ات نیز برای او و خانواده اش بیش از اندازه کافی است، اما همه چیز عالی نیست. این کامیون که تریم LT است، آینه های تاشو خودکار و سنسورهای پارک ندارد، اگرچه دارای دوربین دید عقب است.

19 ع، ها

طبق وب‌سایت Chevy، یک شورولت سیلورادو LT مدل 2022 با موتور 5.3 لیتری V8 و بدنه کابین خدمه دارای MSRP تقریباً 54000 دلاری است، و این قیمت بدون ویژگی‌هایی مانند دوربین دید عقب، پوشش تونیو یا درب عقب چند منظوره است. بنابراین، ،ید یکی با قیمت 6000 دلار کمتر در حالی که امکانات رفاهی فوق الذکر را دریافت می کنید، کار بسیار خوبی است.

با این حال، مهمتر از آن، مسائلی است که در کمتر از یک سال مالکیت رخ داده است، به طوری که مالک می‌گوید کامیون چهار بار به دلیل مسائل برقی در مغازه بوده است، که تقریباً باعث شد او وسیله نقلیه را بفروشد زیرا بسیار خسته کننده بود. به نظر می رسید اوضاع پس از آ،ین بازدید از سرویس بهبود یافته است، زیرا Silverado در سه ماه گذشته هیچ پیام خطایی ارسال نکرده است، بنابراین مجری تصمیم گرفت آن را حفظ کند.

او در ویدیوی خود می‌گوید: «این یک رابطه عشق/نفرت است» و اضافه می‌کند که تویوتا توندرا دائماً در ذهنش است، با توجه به اینکه تویوتا در جامعه خودرویی به خاطر ساخت برخی از قابل اعتمادترین خودروهای موجود در بازار شناخته شده است.

برای شروع، مالک طراحی بیرونی کامیون سایز کامل را دوست دارد. همچنین ردپایی که در سپر عقب تعبیه شده است کمی تحسین برانگیز است و همچنین درب صندوق عقب چند منظوره که می تواند به بیش از یک حالت باز شود و دارای یک پله یکپارچه برای راحت تر شدن و ،وج از تخت است. با این حال، مالک خاطرنشان می کند که با نصب یک گیره، از پله درب عقب نمی توان به درستی استفاده کرد، زیرا نیمه بالایی درب عقب با گیره برخورد می کند.

شورولت سیلورادو High Country، ZR2 و LT ​​2022

اما نظر شما چیست: آیا یک کامیون فول سایز 48000 دلاری ارزش آن را دارد که هر دو ماه یکبار برای تعمیر به نمایندگی مراجعه کنید؟ در ،مت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


منبع: https://www.motor1.com/news/675904/chevrolet-silverado-owner-review-electrical-issues/

مجری می گوید که قبل از سیلورادو یک رم 2015 داشته است، و یک چیزی که متوجه شده این است که تخت روی سیلورادو کمی بلندتر از رام است، به این م،ی که او می تواند دو ژنراتور خود را با روکش تونیو که محتویات آن را پنهان می کند، ،شد. تخت بدون مشکل، در حالی که در رام او، قرار دادن ژنراتورها در زیر تونیو کمی مشکل بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.