مدیر عامل فورد پیشنهاد می کند که یک موستانگ GT3 قانونی جاده ای در نظر گرفته شود

4 ع، ها

فورد سال آینده با موستانگ مسابقه می دهد. در اوایل این هفته، اولین نگاه کامل خود را به GT3 جدید داشتیم. در حالی که فورد آن را برای پیست مسابقه طراحی کرد، یک توییت پیشنهادی از جیم فارلی، مدیر عامل شرکت، این ایده را به چالش می‌کشد که بیضی آبی ممکن است روزی یک نسخه جاده‌ای بسازد.

سه‌شنبه شب، فارلی ویدیویی از آزمایش موستانگ GT3 در Sebring را بازتوییت کرد و این ،وان را منتشر کرد: «آیا باید یک نسخه جاده‌ای بسازیم؟» تنها پاسخ صحیح واضح به آن بله است. Motor1.com با فورد تماس گرفت تا ببیند آیا واقعاً برنامه‌هایی برای توسعه یک GT3 قانونی در جاده‌ها دارد یا خیر، و این شرکت گفت که چیزی جز توییت فارلی برای اضافه ، ندارد.

این خودرو دارای یک بال عقب عظیم و چراغ های عقب سه میله ای نمادین مدل است. فورد هیچ ع،ی از فضای داخلی مسابقه ارائه نکرده است، اما می‌تو،م از بیرون ببینیم که دارای یک رول کیج و یک کابین جدا شده است. ما انتظار نداشتیم که صندلی‌های گرمکن و سیستم صوتی ممتاز داشته باشد، اما یک نسخه جاده‌ای ممکن است.

فورد موستانگ GT3 2024

موستانگ GT3 یکی از شش مدل مسابقه ای موستانگ است که فورد در سپتامبر گذشته معرفی کرد. ما هنوز همه جزئیات را نمی د،م، زیرا هنوز منتظر فاش شدن کامل و رسمی هستیم. فورد با همکاری قدیمی Multimatic برای توسعه این وسیله نقلیه پدر و مادر شد، بنابراین ما مطمئن نیستیم که در زیر پوسته تهاجمی GT3 چه می‌گذرد. ما انتظار داریم که فورد یک نسخه تیون شده از V8 5.0 لیتری خود را نصب کند که قدرت بیشتری نسبت به موستانگ جاده ای دارد.

فورد موستانگ با معرفی مدل 2024 در آستانه ورود به نسل هفتم خود است. یک نسخه جاده ای GT3 بدون شک خط تولید را در مناطق جدید گسترش می دهد. ما نمی د،م که فورد چه نوع مدل هایی را برای موستانگ ارائه خواهد کرد، زیرا این شرکت قبلاً شلبی GT500، Boss 302، Mach 1 و Bullitt را ساخته بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/658788/ford-ceo-suggests-road-legal-mustang-gt3-considered/

GT3 فورد که این هفته رونمایی شد از بدنه بسیار تهاجمی برخوردار است. این دستگاه گرماگیرهای عظیمی دارد که در کاپوت آن حک شده است و گلگیرهای جلویی عریض آن با دریچه های هوا پر شده است. در جلو یک دهانه سپر پایینی گسترده برای تغذیه هوا به تمام اجزای مک،کی وجود دارد، با یک دیفیوزر بزرگ عقب که آن را به سمت عقب هدایت می کند، که لوله های اگزوز وجود ندارد. GT3 دارای نوک اگزوز ،وجی جانبی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.