همچنین تغییراتی در داخل Xpander Cross 2023 ایجاد شده است که دارای ترمز دستی برقی، دسته ابزار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی بزرگتر با اندازه 8 اینچ است. دستگیره های قدیمی کنترل تهویه مطبوع جای خود را برای یک صفحه نمایش باز کرده اند و یک پد شارژ بی سیم نیز به آن اضافه شده است. در اینجا نسخه با CVT نشان داده شده است، اما این مدل با گیر،س پنج سرعته دستی نیز ارائه می شود. این مدل که به پدال کلاچ مجهز شده، فاصله کمی از سطح زمین 225 میلی متر (8.8 اینچ) دارد.
فیس لیفتی که امروز معرفی شد تغییرات زیادی را به همراه دارد، اما ون روی پایه مانند قبل قطبی به نظر می رسد. Xpander Cross که در نمایشگاه بینالمللی خودروی اندونزی 2022 رونمایی شد و در حال حاضر به فروش میرسد، دارای نمای جلویی بازطراحیشده با چراغهای جلوی جدید است که همچنان دارای چینش ت،یمشده اما با طرحبندی T شکل هستند. چراغهای راهنما در دسته بالایی جابجا شدهاند تا بیشتر قابل مشاهده باشند در حالی که کاپوت اکنون ضخیمتر از قبل شده است.
مینی ون و نیمه کراس اوور فیس لیفت شده با رنگ سبز برنز متالیک تازه، در مجموع 95 میلی متر (3.7 اینچ) برآمدگی های جلو و عقب آن کشیده شده است. رینگهای آلیاژی 17 اینچی جدید (و هنوز کاملاً کوچک) دارای ظاهری دو رنگ با لهجههای خا،تری هستند که با صفحههای لغزنده جلو و عقب و همچنین تزئینات درب مطابقت دارد. موتیف “T” که در جلو دیدیم در عقب در چراغ های عقب به روز شده قابل توجه است که ظاهر مدرن تری به Xpander Cross می دهد.
با حداقل فاصله از زمین 220 میلیمتر (8.6 اینچ)، حملکننده خانوادگی باید بتواند به راحتی جادههای پر دستانداز را اداره کند، اما به خاطر داشته باشید که این خودرو آفرود نیست. با بهروزرس، میان چرخه، کنترل انحرافی فعال (YAC) میتسوبیشی را دریافت میکند، اما بدیهی است که دیفرانسیل عقب فعال مانند Evo نیست. در عوض، بر اساس زاویه فرمان، فشار ترمز، نیروهای طولی G، سرعت انحراف و سرعت چرخ، نیروی ترمز را بر روی چرخ های جلو برای بهبود پیچیدن اعمال می کند.
55 ع، ها
نیرو توسط یک موتور 1.5 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با 103 ، بخار (77 کیلووات) و گشتاور 141 نیوتن متر (104 پوند فوت) تامین می شود، بنابراین مطمئناً سریع ترین ون موجود نیست. با این حال، برای خانوادهای که به دنبال ،ید یک وسیله نقلیه همهکاره و مقرونبهصرفه با صندلیهای سه ردیفه هستند، انتخاب محکمی است، البته تا زم، که طراحی جلو برایشان مهم نباشد.