یک بال بزرگ و دیفیوزر از ویژگیهای بصری برجسته پشتی هستند که بالای چهار لوله اگزوز گرد ۱۰۰ میلیمتری (۳.۹ اینچی) با کربن ساخته شدهاند. سیستم اگزوز فولاد ضد زنگ دارای کنترل سوپاپ است که جایگزین سیستم تیت،وم س، وزن است. Manhart همچنین لولههای پایینکشی مسابقهای را بدون مبدلهای کاتالیزوری ارائه میکند، اما آنها برای صادرات در نظر گرفته شدهاند. چرخهای بیست اینچی Concave One که با ،تیک میشلن پیچیده شدهاند، ارتقای بصری یکباره را تکمیل میکنند و جایگزین واحدهای تکانخورده اصلی میشوند.
در داخل، نسخه قهرم، DTM قبلاً با صندلیهای سطلی Recaro و یک رول کیج عرضه میشد. Manhart صفحه نمایش Awron خود را اضافه کرد که جایگزین یکی از دریچه های هوای مرکزی در کابین می شود. نسخه قهرم، DTM به خوبی از BMW با امکانات رفاهی زیادی مانند تهویه مطبوع، سنسورهای پارک، آینههای کمنور خودکار، چراغهای LED تطبیقی و ناوبری مجهز شده است.