مازراتی گرن توریسمو به خط تولید این خودروساز ایتالیایی بازگشته است. جدیدترین نسخه شکل خود را که علاقه مندان و طرفداران می شناسند حفظ کرده است و مازراتی از آنها می خواهد بدانند که هنوز هم GT مورد علاقه آنهاست.
در تریم مودنا، موتور نتتونو 489 ، بخار قدرت و 442 پوند فوت گشتاور تولید می کند، در حالی که در تروفئو، 550 ، بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور تولید می کند.
موتور V6 Nettuno که برای اولین بار با MC20 معرفی شد، اکنون در GranTurismo جدید استفاده می شود. همه مدلهای GT با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه میشوند، اما ترجیحات دیفرانسیل عقب را حفظ میکنند. سه سطح برای GranTurismo وجود دارد که یکی از آنها قدرت تمام الکتریکی را ارائه می دهد.
منبع: https://www.motor1.com/news/662064/david-beckham-s،ws-maserati-granturismo-duality-new-ad/
مدل EV می تواند شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت را در 2.7 ث،ه و حدا،ر سرعت 198 مایل در ساعت برساند، در حالی که Trofeo و Modena می توانند به ترتیب 3.5 و 3.9 ث،ه به همین سرعت بپردازند.
Stellantis اخیراً قیمت مازراتی GranTurismo 2024 در آمریکای شمالی را افشا کرده است. قیمت پایه مودنا 174000 دلار است و مدل Trofeo از 205000 دلار در ایالات متحده شروع می شود. در کانادا، قیمت های اولیه مربوطه 222500 دلار و 262500 دلار است. شایان ذکر است که قیمت تمام الکتریکی GranTurismo Folgore هنوز اعلام نشده است، اما پیشبینی میشود که بیشتر از نسخه Trofeo باشد.
111 ع، ها