عواقب اولین تصادف BMW M2 2023 را ببینید

ناگفته نماند که مالک به جای اینکه با M2 که برخی از پانل های بدنه و چراغ عقب آن حتی قبل از تحویل تعویض شده بود، یک خودروی کاملاً جدید دریافت کند. در حالی که دیدن یک G87 با مسافت پیموده شده در حال حاضر نیاز به تعمیر دارد، ناراحت کننده است، مشکلات آن به راحتی قابل رفع است و احتمالاً خودرو زودتر به جاده باز خواهد گشت.

BMW M2 2023

هر،ی که آن را ب،د ممکن است با توجه به تاریخچه مشکل ساز آن، معامله خوبی دریافت کند. BMW M2 2023 با قیمت 62200 دلار در ایالات متحده شروع می شود، اما به نظر می رسد این مدل سقف اختیاری فیبر کربنی (2600 دلار) دارد در حالی که رنگی که ذکر کردیم 650 دلار دیگر است.


منبع: https://www.motor1.com/news/662076/2023-bmw-m2-first-crash/داستان از این قرار است که نیمه کامیون موفق به توقف نشد و سعی کرد از خودروهای جلویی خودداری کند اما در نهایت عقب M2 را ش،ت. مطابق با BMWBLOG، کوپه شش خطی به تویوتا در جلوی آن فشار داده شد، بنابراین می تو،م با خیال راحت فرض کنیم که M2 در جلو نیز آسیب دیده است. با این حال، این ویدیوی کوتاه تنها ،مت عقب را با چراغ عقب و سپر ش،ته نشان می دهد در حالی که گلگیر سمت راست به شدت فرو رفته است.

این M2 جدید که با رنگ بروکلین گری رنگ آمیزی شده و نمادهای 50 ساله M را بر تن دارد، با قضاوت در قاب پلاک خودرو، در بوستون، ماساچوست ثبت شد. به نظر می رسد که این خودرو از طریق Herb Chambers که 60 نمایشگاه در آن منطقه دارد، سفارش داده شده است. ماشین دیفرانسیل عقب جمع و جور همچنان دارای فیلم محافظ کارخانه ای بود و صندلی ها نیز پوشیده بودند.

103 ع، ها

این را تصویر کنید ماه‌ها منتظر بودید تا BMW M2 G87 جدید 2023 خود را تحویل بگیرید و فقط با فروشنده تماس بگیرید که به شما بگوید خودروی اسپرت کمی دیر خواهد رسید. نه به دلیل کمبود عرضه یا مسائل دیگری که در سال های اخیر گریبانگیر صنعت خودرو شده است، بلکه به دلیل یک حادثه. بله، این نوزاد M نسل دوم در حین حمل و نقل آسیب دیده است. در حال حرکت از انبار به سمت فروشنده بود که توسط یک نیمه به عقب خم شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.