نیسان ۱.۴ میلیارد دلار برای سرمایهگذاری خودروهای برقی و کربن خنثی قرض میکند
منبع: https://www.motor1.com/news/624406/nissan-borrows-billion-ev-carbon-investments/
وام 1.4 میلیارد دلاری دقیقاً تغییر جیب نیست، اما نیسان با برقیسازی غریبه نیست. نسل اول Leaf BEV در سال 2010 وارد بازار شد و دو سال از تسلا مدل S پیشی گرفت. این یکی از اولین خودروهای الکتریکی موجود در عصر مدرن بود و تا سال 2019 پرفروشترین خودروی برقی جهان بود. با وجود آن شروع اولیه، نیسان تا حدودی در عرصه الکتریکی با تعداد انگشت شماری هیب، که لیف را در طول سال ها همراهی می ،د، دچار لغزش شده است. در مورد Leaf، اکنون تا حد زیادی توسط ا،ر رقبای برقی پیشی گرفته است که برد و عملکرد بهتری ارائه می دهد.
بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای اخبار خودرو و شوخیهای شوخآمیز، در زیر موجود است.
نیسان به جزییات این پروژهها نمیپردازد، جز اینکه میگوید این پروژهها توسط چارچوب مالی پایدار نیسان تعریف شدهاند. این ابتکاری است که توسط نیسان در ماه جولای برای هدایت بهتر بودجه به سمت پروژههای حمایت از انرژیهای تجدیدپذیر و سیستمهای تولید پاک، توسعه باتری، سیستمهای رانندگی خودکار، زیرساخت شارژ EV، خودروهای الکتریکی نسل بعدی و فناوریهای مرتبط راهاندازی شد.
21 ع، ها