تریلر فیلم Super Mario Bros. Has Mario Kart Ester Egg

علاوه بر خدمه ماریو، شخصیت هایی از ، کنگ دنیای بازی نیز در فیلم حضور دارند. ست روگن صداپیشگی Donkey Kong را بر عهده دارد و فرد آرمیسن Cranky Kong است.

جدیدترین تری، برای فیلم برادران سوپر ماریو خیلی بیشتر از اولی را نشان می دهد. ما نه تنها دیالوگ های اضافی را از کریس پرت با صدای ماریو می شنویم، بلکه خطوطی از شخصیت های اصلی مانند آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس هلو و چارلی دی در نقش لوئیجی نیز وجود دارد. اما، ماریو کارت مرجع در انتها چیزی است که مورد توجه قرار گرفته است Motor1.com تیم

هنگامی که آنها فرود می آیند، ما طرح رنگ آشنا را از دوره Rainbow Road می بینیم. بعلاوه، شخصیت‌های بیشتری هم پشت سرشان ماشین‌هایی را می‌رانند. از تری، مشخص نیست که آیا ماریو با آنها مسابقه می دهد یا اینکه همه آنها فقط به یک مکان می روند.

دنباله ای که از 1:45 شروع می شود نشان می دهد که ماریو کارت قرار است نقش بیشتری در آن ایفا کند فیلم برادران سوپر ماریو. ماریو در حال رانندگی با کارت خود است و دریچه گاز را خاموش می کند. در ع، بعدی شعله های آتش از اگزوز بیرون می زند و لوله کش جیغ می کشد. او از یک سطح شیب دار پرتاب می شود، و ما می بینیم که او تنها نیست. هلو سوار موتورش است. وزغ در یک کامیون هیولا است، و Donkey Kong یک دکل با بشکه هایی دارد که به ،وان موتور جت عمل می کند.

این زمان خوبی برای تماشای فیلم های متمرکز بر خودرو است. استیون اسپیلبرگ و بردلی کوپر در حال راه اندازی مجدد هستند بولیت. آ گرند تورینگ فیلم در راه است بعلاوه، آدام درایور در نقش انزو فراری در فیلم زندگینامه ای مایکل مان در مورد این نجیب زاده خودرو بازی می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/624393/super-mario-bros-movie-trailer-has-mario-kart-easter-egg/اولین تکان دادن سر کوچک به ماریو کارت در تری، ساعت 1:02 است. پرنسس هلو با لباسی شبیه لباس مسابقه ای که می تواند در بازی هایی مانند لباس بپوشد به سمت دوربین می رود. ماریو کارت وی و Mario Kart 8.

به ،وان آ،ین تخم مرغ عید پاک، ماریو روی کارتن می‌پرد و وقتی می‌پرد صدای نمادینی از آن ایجاد می‌شود. او کار را با فریاد زدن “وا-هو” تمام می کند. با دقت نگاه کنید تا متوجه جرقه های آبی رنگی شوید که از چرخ های عقب بیرون می آیند، درست مانند آنچه که در طی یک لغزش کوتاه در بازی اتفاق می افتد.

را فیلم برادران سوپر ماریو در 7 آوریل 2023 در ایالات متحده منتشر خواهد شد. با قضاوت از دو تری، تاکنون، به نظر می رسد که طرح داستان مربوط به مبارزه ماریو با Bowser است، که با توجه به اینکه داستان بازی ها نیز همینطور است، منطقی است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.