سری هیوندای آیونیک 5 در سال آینده با معرفی مدل پرفورمنس N رشد خواهد کرد. ما هنوز همه چیز را در مورد آن نمی د،م، اما یک مصاحبه جدید از Drive.com.au با مشاور فنی اجرایی هیوندای، آلبرت بیرمن، جزئیات کمی در مورد کراس اوور الکتریکی آینده ارائه می دهد.
بیرمن همچنین فاش کرد که کراس اوور هیوندای با حالت دریفت نیز وارد بازار خواهد شد که قادر است بیشتر نیروی خودرو را برای افزایش لذت به چرخهای عقب بفرستد. در حالی که خودروی برقی دارای ترمز احیا کننده خواهد بود، هیوندای قصد دارد “ترمزهای اصطکاکی قوی” نیز نصب کند. به گفته بیرمن، Ioniq 5 N باید تست های نوربرگ رینگ خود را که برای مدل های N هیوندای طراحی شده است، پشت سر بگذارد.
در هر صورت، بسیار سریعتر از هیوندای i30N است که برای رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) به 5.5 ث،ه زمان نیاز دارد. EV6 GT این کار را در 3.5 ث،ه انجام می دهد، اما این بخش آسان است. تجربه رانندگی در مورد میزان لبخند بزرگی که ماشین بر روی صورت رانندگان می آورد خواهد بود.
این کراس اوور باید دارای استایل منحصر به فردی باشد که هیوندای آن را در خودروهای آزمایشی که عکاسان جاسوسی ما طی چند ماه گذشته مشاهده کرده اند، پنهان نگه داشته است. N از یک سپر جلوی منحصر به فرد استفاده می کند تا آن را از برادر غیر N خود متمایز کند. یک اسپوی، سقف در پشت وجود دارد و این مدل می تواند گرافیک جدیدی از چراغ عقب داشته باشد. این خودرو باید بسته باتری بزرگتر 77.4 کیلووات ساعتی هیوندای را بسته بندی کند.
4 ع، ها