رانندگان BMW X4 M سعی می کنند مسیر موانع را به صورت ثالث شخص طی کنند

شرکت کنندگان چهار م،وط را نابود ،د و خدمه سه دوربین GoPro را از دست دادند. آنها همچنین زم، که یکی از شرکت کنندگان خیلی سریع به سمت خط پایان حرکت کرد، تقریباً یک دوربین را از دست دادند، جعبه پارکینگ را از دست داد و نزدیک بود با دوربین عکاس برخورد کند، که مجبور شد برای جلوگیری از برخورد SUV به آنها، از مسیر خارج شود.

نمای سوم شخص یک گسست بزرگ بین راننده و وسیله نقلیه ایجاد می کند. باید عجیب باشد که حرکت SUV را از یک طرف به سمت دیگر احساس کنید اما هیچ نشانه بصری حرکت را نداشته باشید. رانندگی از دید سوم شخص در بازی‌های ویدیویی بسیار قابل کنترل‌تر است، اما بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که این قطع ارتباط را برطرف کنند.

این نشریه تیم فناوری خود را برای یک چالش منحصر به فرد به پیست مسابقه برد – رانندگی با BMW X4 M در نمای سوم شخص. این SUV یک دوربین خارجی دارد که بر روی سقف خودرو نگاه می کند و تجربه تماشای بازی ویدیویی را بازسازی می کند. در همان زمان، رانندگان یک هدست VR استفاده می کنند که نمای دوربین را نشان می دهد. به یک میله بلند در پشت SUV متصل شده است. شرکت کنندگان موظف بودند مسیر موانع کم سرعت را طی کنند و این کار را در حالی انجام دهند که به سؤالات مربوط به انتشارات و موارد عادی پاسخ دهند، مانند اینکه کدام ماه 28 روز دارد و کدام سیاره به خورشید نزدیکتر است.

ویدیوی یوتیوب.

رانندگی چالش های کافی دارد، حتی زم، که هر دو دست خود را روی فرمان و سر خود را روی چرخان قرار دهید. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی مانند یک بازی ویدیویی دیدگاه‌ها را تغییر دهید؟ رانندگی حتی سخت‌تر می‌شود، که همه در یک جدید به طور کامل نمایش داده می‌شوند

63 ع، ها

BMW X4 M Compe،ion (2021) BMW این فرصت را ندارد که از تمام پتانسیل پیشرانه قدرتمند خود در چالش رانندگی سوم شخص استفاده کند. مسیر موانع و ماهیت چالش، سرعت را به حداقل رساند و موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژر این SUV را کم کاری کرد. این موتور 503 ، بخار (375 کیلووات) و 479 پوند فوت (649 نیوتن متر) گشتاور دارد و برای مشاهده عملکرد آن باید ویدیوی دیگری را تماشا کنید. سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد در SUV است، اما این ویژگی نیست که شرکت کنندگان مجبور باشند اغلب از آن استفاده کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/608918/drivers-navigate-obstacle-third-person/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.