لندرور برای چندین دهه نماد آفرود بوده است. این خودروساز امروز سبد قدرتمندی دارد، اما اگر زمینه موفقیت خود را فراهم نمی کرد، اینجا نبود. این کار با مدلهایی مانند سری II آغاز شد که به لطف Himalaya 4×4 میتوانند دستخوش یک بازطراحی اساسی شوند. این شرکت خطی از مدل های بازسازی و ریستومود را ارائه می دهد.
متخصص بازارهای پس از فروش سریها و Defender را در فضای باز میسازد و آ،ین سری II آن خیرهکننده است. این SUV که در رنگ آبی پودری به پایان رسید، دستخوش یک بازطراحی اساسی شد تا آن را با فناوریهای مدرن تج، کند. اجازه ندهید طراحی ساده شما را فریب دهد.

31 ع، ها
زیر ورق ف،ی موتور LV3 V6 جنرال موتورز قرار دارد. هیمالیا می گوید که موتور 300 ، بخار (223 کیلووات) قدرت پمپاژ می کند. این با گیر،س شش سرعته اتوماتیک GM 6L80-E جفت می شود. تیونر همچنین SUV را با سیستم تعلیق فا، ارتقاء می دهد و دکل بر روی شاسی فنر پیچی سوار می شود. هیمالیا سیستم تعلیق را برای سفرهای خارج از جاده تنظیم کرد و یک سیستم ترمز Wilwood را برای توقف قدرت نصب کرد.
گرگ شوندل، رئیس شرکت گفت: «ساختهای سری جدید ما در فضای باز، دکلهای فوقالعادهای برای هوای گرم و آبوهوای گرمسیری هستند. زیبایی شناسی منحصر به فرد خودرو واقعاً برجسته است و با نوع خاصی از کل،یونر صحبت می کند.
زیبایی شناسی لندرور تمیز و ساده است. بدنه برش خورده دارای یک شیشه جلوی عمودی و خطوط تیز است و یک فضای داخلی ساده تکمیل کننده ساخت است. هیمالیا کابین را با چرم شاه بلوطی مرغوب بادوام “ساخته شده برای جلوگیری از هر گونه آب و هوای مرطوب” به پایان رساند. طراحی فضای باز، فضای داخلی رزمناو ساحلی را در معرض آب و هوای نامساعد قرار می دهد. لندرور همچنین دارای یک سیستم استریوی Alpine یکپارچه با اتصال بلوتوث است.
هیمالیا 4×4 لندروور ارزان نیست و قیمت آن از 250000 تا 300000 دلار است. با این حال، هیمالیا ارزش آن را دارد، با مدل های جدید سری IIA که نمایانگر کامل توجه این شرکت به جزئیات هستند. ریستومودی مانند این تقریباً ،رتر از آن است که ،یف شود، اما لندرور برای مق، با زمینهای ناهموار و گلآلود طراحی شده است و بهروزرس،های Himalaya 4×4 تنها به تقویت قابلیتهای خارج از جاده آن کمک میکند.
منبع: https://www.motor1.com/news/615939/land-rover-series-ii-restomod/