آئودی “هیچ برنامه ای” برای فروش RS4 آوانت در ایالات متحده ندارد

در آینده نزدیک، RS6 بزرگتر تنها واگن آتش سوزی برای ،یداران آئودی در آمریکای شمالی خواهد بود. با قیمت اولیه 121900 دلار، دقیقاً وسیله نقلیه ای برای توده مردم نیست. اما این مبلغ هنگفت به شما قدرت V8 تقویت شده ای می دهد که 591 ، بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با رفتن به زمین از طریق یک گیر،س هشت سرعته، با سیستم چهار چرخ محرک برخورد می کند و می تواند در 3.5 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. این بیش از نیروی کافی برای ایجاد حالت تهوع در کودکان قبل از رها ، آنها در مدرسه است.

طرفداران عملکرد آئودی و واگن های استیشن در آمریکا دوست دارند یک RS4 Avant در گاراژ داشته باشند، اما افسوس که املاک سریع اینجا فروخته نمی شود. و طبق گفته آئودی، هیچ برنامه ای برای تغییر آن وجود ندارد.

روند موتور خبر رسمی از شرکت دریافت کرد که هیچ برنامه ای وجود ندارد در این زمان برای RS4 در ایالات متحده، به طور بالقوه در را برای تفسیر باز می گذارد. با این حال، اظهار نظر رسمی آئودی برای ما کاملاً واضح بود: “هیچ برنامه ای برای عرضه RS4 آوانت به بازار ایالات متحده وجود ندارد.” آزاردهنده.

آئودی نسل ششم A4 خود را اوا، امسال معرفی خواهد کرد. در آن مرحله، ما باید دریابیم که آینده A4 در آمریکای شمالی چیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/656293/audi-rs4-no-plans-to-sell-in-us/

17 ع، ها

ع، جاسوسی نسل بعدی آئودی اس 4 آوانت این چیزی است که یکی از مدیران ارشد تیم ارتباطات آئودی گفت Motor1.com در یک ایمیل در مورد RS4. گزارش اخیر از روند موتور در غیر این صورت ادعا کرد و اظهار داشت که یکی از کارمندان آئودی گفت که سال گذشته طی یک رانندگی رسانه ای به آمریکا آمده است. این گزارش ادعا می کند که منبع دوم ناشناس در آئودی آن را تایید کرده است، اما نظرات رسمی آئودی خلاف این را می گوید.

با این حال، این ،وماً پایان داستان نیست. نسل بعدی A4 در حال حاضر در حال آزمایش است و ع،‌های جاسوسی متعددی که در ماه‌های اخیر دیده‌ایم نشان می‌دهد. با این حال، تصاویر تنها نسخه های واگن A4 و S4 را نشان می دهند. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آئودی می تواند سدان A4 را به طور کامل کنار بگذارد و فقط مدل های سقف بلند را ، کند. در بازار ایالات متحده، آئودی A4 را در سدان و واگن تنومند Allroad می فروشد، بنابراین اگر این شرکت قصد دارد یک A4 را در این بازار حفظ کند، می تواند تنها با آ،ود و آوانت واگن باشد. اگرچه هر دو هنوز با RS4 آوانت 444 ، بخاری فاصله دارند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.