عکس‌های جاسوسی شورولت تراورس نسل بعدی می‌توانند سطح تریم Activ جدید را نشان دهند

در دنیای شورلت، Activ یک سطح تریم است که فضایی اسپرت و در فضای باز را القا می کند. شما آن را در چند مدل پاپیون خواهید یافت، اما کراس اوور بزرگ تراورس یکی از آنها نیست. این می تواند برای مدل های آینده تغییر کند، همانطور که در اینجا در دسته ای جدید از ع، های جاسوسی پیشنهاد شده است که یک خودروی آزمایشی تراورس را با ویژگی های جالب نشان می دهد.

احتمالاً تا پایان سال جاری یا در نیمه اول سال 2024 به طور کامل معرفی خواهد شد. این بدان م،است که ما احتمالاً به دنبال یک مدل 2025 هستیم.


منبع: https://www.motor1.com/news/656276/next-generation-chevrolet-traverse-activ-spy-p،tos/

اگر این شورلت تاهو بود، چنین ویژگی‌های آفرود ممکن است نشان دهنده تریم Z71 باشد، اما به همین دلیل است که منابع ما معتقدند که ما به دنبال Traverse Activ جدید هستیم. Z71 برای کامیون‌های بدنه روی فریم در نظر گرفته شده است، اما Traverse Activ می‌تواند کمی بیشتر به این شاسی‌بلند جاده‌ای نرم کمک کند. حداقل، شورلت را با اولین خودروهای شاسی بلند اخیر مانند هوندا پایلوت و تویوتا سکویا که نشانه‌های طراحی خشن را پذیرفته‌اند، همتراز نگه می‌دارد.

در مقایسه با تراورس قبلی ما، می‌تو،م ببینیم که این خودروی آزمایشی طراحی متفاوتی برای ،مت پایینی خود دارد. به طور مشابه، نمای عقب نیز متفاوت است و دارای ،وجی های اگزوز چهارگانه در گوشه ها است که بی شباهت به کوروت استینگری نیست. در نمایه، پوشش استتار جزئیات را پنهان می کند اما مطمئناً کوچکتر از تراورس فعلی به نظر می رسد. همچنین مربع است که نشان‌دهنده تم طراحی خشن در بسته‌بندی کوچک‌تر است که این کراس اوور سه ردیفه را بیشتر از تاهو متمایز می‌کند.

ع، جاسوسی شورولت تراورس اکتیو نمای جلو

این کراس اوور کامویی که در جاده های ج، شرقی میشیگان گرفتار شده، به طور قابل توجهی متفاوت از نمونه اولیه تراورس است که در اوایل ماه مارس دیدیم. این اولین نگاه ما به مدل آینده بود، و به وضوح یک خودروی آزمایشی اولیه با چراغ های نگهدارنده جلو و عقب بود. در مقابل، با چراغ‌های نازکی که به سختی در لبه‌های جلوپنجره دیده می‌شوند، با لنزهای بزرگ‌تر در وسط، آماده تولید به نظر می‌رسد. آنها در کنار یک جلوپنجره جدید قرار دارند که صاف‌تر و راست‌تر به نظر می‌رسد، و در پایین، یک فاسی بزرگ با قلاب‌های یدک‌کش قرمز و یک صفحه لغزش در زیر وجود دارد.

11 ع، ها

ما هنوز در مرحله اولیه با نسل بعدی تراورس هستیم. به این ترتیب، اخبار در مورد طراحی های داخلی و گزینه های پیشرانه ضعیف است. اخیراً اولین کراس اوورهای Chevy نمایشگرهای دیجیتالی بزرگتری را نشان داده است، بنابراین نمی توان گفت که همین موضوع برای Traverse نیز صادق است. نوک اگزوز قدرت احتراق داخلی را تأیید می کند، اگرچه موتور 3.6 لیتری V6 فعلی می تواند به موتورهای چهار سیلندر توربوشارژر با توان ،وجی بیشتر تسلیم شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.