آئودی پیشنهاد می کند که RS6 Avant “افراطی تر” در دست ساخت است


آئودی تنها از سال 2026 خودروهای برقی را عرضه خواهد کرد تا اینکه تولید خودروهای با موتورهای احتراقی را تا سال 2032 به طور کامل به پایان برساند. ICE ممکن است آ،ین مراحل خود را در مقر اصلی در اینگولشتات داشته باشد، اما چهار حلقه در حال کار بر روی یک آواز قو هستند. -برنامه عملکرد صحبت ، با اتوموبیلرئیس آئودی اسپورت، سباستین گرام، قویاً پیشنهاد کرد که قدرت بیشتری از V8 موجود در RS6 آوانت می آید.

این سوپر واگن با موتور 4.0 لیتری توئین توربوی خود در حال حاضر 621 ، بخار قدرت (463 کیلووات) و 850 نیوتن متر (625 پوند فوت) گشتاور در مدل های RS6 و RS7 پرفورمنس که اوا، سال گذشته عرضه شد، تولید می کند. در پاسخ به این سوال که آیا برند لو، آلم، با ارتقای RS6 به پایان رسیده است یا خیر، رئیس آئودی اسپورت گفت: “نه، ما می تو،م افراطی تر کنیم. ما می تو،م خودرو را حتی قوی تر، حتی عملکرد بیشتر و حتی تیزتر کنیم.”

کانسپت آئودی RS6 GTO

13 ع، ها

او از توضیح بیشتر در مورد م،ای آن خودداری کرد، اما آئودی قبلاً یک RS6 هاردکورتر با این مفهوم وحشی GTO را برای جشن گرفتن 40 سال کواترو معرفی کرده است. اتوموبیل با توجه به اینکه Grams به خبرنگاران بریت،ایی گفته بود یک مدل RS با موتور احتراقی در سال آینده عرضه خواهد شد، حدس می‌زند که نسخه ضعیف‌تر آن می‌تواند در اوایل سال 2024 عرضه شود. با این حال، او ممکن است به یک RS3 قوی‌تر اشاره کرده باشد که ظاهراً با یک خط پنج ارتقا یافته نیز در حال ساخت است.

مبادا فراموش کنیم، رئیس طراحی آئودی، مارک لیخت، قبلاً قول داده بود که موج نهایی مدل‌های RS با موتور ICE «ذهن‌افکن» خواهد بود. با توجه به بازنشستگی TT RS و R8 بدون جایگزینی مستقیم، پوشش نقره ای برای علاقه مندان این نسخه های قوی تر RS از مدل های معمولی خواهد بود.

تصاویر جاسوسی نشان داده است که RS4 Avant دیگری وجود خواهد داشت، اما از آنجایی که آئودی در حال تغییر به اعداد فرد برای خودروهای ICE و اعداد زوج برای خودروهای برقی است، نام آن تغییر خواهد کرد. بله، هر چقدر هم که عجیب به نظر برسد، این بدان م،است که یک RS5 Avant وجود خواهد داشت. در حالی که انتظار می‌رود برادر بزرگ‌تر آن فرمول ICE خالص را حفظ کند، رقیب جدید AMG C63 Estate در حال تغییر به تنظیمات هیب، پلاگین است.


منبع: https://www.motor1.com/news/668033/audi-more-extreme-rs6-possible/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.