بررسی دو ساله مالک رم TRX با سفر به پمپ بنزین آغاز می شود


منبع: https://www.motor1.com/news/668105/2021-ram-trx-2-year-review/

البته همه چیز عالی نیست. مالک توضیح می دهد که چه چیزهایی با کامیون 100 درصد خوب نیست. نداشتن ورودی بدون کلید برای ما بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد زیرا این کامیون هزینه زیادی دارد. و آن دستگیره های درب پ،تیکی سیاه رنگ ارزان؟ آنها پس از تنها دو سال زیر نور خورشید ظاهری خنک ندارند.

اما زندگی روزانه با تی آر ای، چگونه است؟ مالک می گوید کامیون برای استفاده روزانه و حتی بیشتر از آن برای سفرهای طول، بسیار راحت است. برد در یک م،ن؟ حدود 370 مایل. قابلیت اطمینان؟ “جامد.” من، صندلی کودک؟ نه کاملاً مخصوصاً اگر پله های جانبی ندارید زیرا TRX خیلی بلند است.

این واقعیتی است که مالک رم TRX 2021 پس از رانندگی با وانت پرفورمنس برای کمی بیش از دو سال به آن رسیده است. در یک بررسی ویدیویی تقریباً 13 دقیقه‌ای که تجربیات خود را با این دستگاه خلاصه می‌کند، مالک با این واقعیت شروع می‌کند که وقتی با چنین کامیون تشنه‌ای رانندگی می‌کنید، باید اغلب از پمپ بنزین بازدید کنید. اما صبر کنید، نتایج جالب تری نیز وجود دارد.

2021 Ram TRX خارجی

برای شروع، مالک این را به ،وان “بهترین راننده روزانه” که با پول می توان ،ید توصیف می کند. و در حالی که این نتیجه گیری برای کامیونی که به سختی میانگین سرعت 11 مایل در هر گالن دارد، بسیار قوی است، این وسیله نقلیه مطمئناً برای ،یب ویژگی های به ظاهر غیرممکن مانند عملی بودن و عملکرد و قابلیت رانندگی یک خودروی اسپورت خوب است.

Ram TRX یکی از توانمندترین کامیون های موجود در بازار است. موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژر آن 702 ، بخار قدرت و 640 پوند فوت گشتاور دارد اما هزینه زیادی دارد. و نه – ما فقط در مورد قیمت اولیه 84555 دلاری برای مدل سال 2023 صحبت نمی کنیم. آنچه پس از ،ید کامیون در پمپ می پردازید احتمالاً برای جیب شما تکان دهنده تر است.

14 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.