امکانات ذخیره سازی این مرکز جزئیات دارای ارزش 125 میلیون دلاری سوپراسپرت است

در ،مت دوم ویدیو، وبلاگ نویس از یک نمایندگی خودرو در همان نزدیکی بازدید می کند که همچنین تعداد زیادی سوپراسپرت دارد – برخی از آنها را می توان اجاره کرد و برخی دیگر را می توان ،یداری کرد. تک تک ماشین‌ها در شرایط ،ر و کارخانه‌ای قرار دارند – و اگر از ما بپرسید، این شاهکارها باید شبیه این باشند، حتی اگر به صورت روزانه رانندگی شوند. در این نمایشگاه یک پورشه کاررا GT، یک فراری SP2 مونزا، یک بوگاتی شیرون، یک لامبورگینی آونتادور اولتیمای، یک مرسدس-AMG GT سری بلک و بسیاری ماشین‌های قابل توجه دیگر وجود دارد.

نمی توان انکار کرد که سوپراسپرت ها و جزئیات در سطح جه، دست به دست هم می دهند. بسیاری از صاحبان ماشین های عملکرد عجیب و غریب و کمیاب دوست دارند آنها را در شرایط کارخانه نگه دارند و فیلم های محافظ رنگ اکنون به طور فزاینده ای محبوب می شوند. و اگر در دبی زندگی می کنید، به این م،ی است که به م،ای واقعی کلمه ده ها (یا حتی صدها) سوپراسپرت وجود دارند که همیشه نیاز به اصلاح یا محافظت دارند.

اگر تا به حال به دبی نرفته اید، احتمالاً ایده خوبی است که یک سفر سریع به امارات متحده ،ی را در نظر بگیرید. حتی اگر طرفدار ،یدهای لو، و ساختمان های مدرن پر زرق و برق نیستید، این مکان برای علاقه مندان به سوپراسپرت ها بهترین مکان است. اگر زمان چنین سفری الان نیست، حتما ویدیوی بالای این صفحه را ببینید.


منبع: https://www.motor1.com/news/661512/dubai-supercar-detailing-center-storage-facility/

این جایی است که دفتر مرکزی NVN Motorworks – در قلب دنیای ابرخودروها – قرار دارد و واقعاً نباید تعجب آور باشد که جریان دائمی سوپراسپرت های باشکوه برای خدمات مختلف از فروشگاه بازدید می کنند. ویدیوی جدید از سوپراسپرت های لندن کانال در یوتیوب ما را به گشت و گذار در امکانات مختلف شرکت می برد و یکی از آنها دارای تعدادی ماشین آلات کمیاب و عجیب و غریب است. برخی از آنها مخفی هستند (و این در واقع ،مت بسیار خنده دار ویدیو است) اما بسیاری دیگر با شکوه کامل در مقابل دوربین ژست می گیرند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.